1

Onderwerp: Ik ben niet vaak ontevreden...

Maar nu toch wel een beetje. Ik mocht voor mijn broer zijn huwelijk een taart maken. Ah! Vrije hand mooi, ik had er nog één op m'n lijstje. Ik de avond voor de bruiloft tot 3 uur s'nachts zwoegen om vervolgens 'best tevreden' te zijn. Ik was niet zo hysterisch blij als wanneer de taart nog alleen in m'n hoofd zat ipv 3D voor me op tafel. Het probleem lag in de constructie. Het was toch een hele klus om open deksels goed te ondersteunen. Het hele ding was best zwaar en hij leunde daardoor naar één kant.
Het is kinderachtig om te doen alsof ik compleet voor gek stond tussen 100 gasten op de bruiloft, want dat was natuurlijk niet zo, maar we hebben allemaal, of het nu een grote of kleine taart is wel eens hogere verwachtingen van het eindresultaat!
Ik heb er weer van geleerd, en des te liever wil ik m nog eens maken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZM8RWVWU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4RV7E6UM.jpg

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

2

Re: Ik ben niet vaak ontevreden...

ik vind hem prachtig hoor  :thumb:

3

Ik vind hem ook super! Erg origineel en mooie kleuren  :Y

4

En toch is hij mooi.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

5

k zou niet weten waarom je ontevreden zou moeten zijn. Ik vind hem echt mooi! En je paars is ook geweldig!

Volg je hart...want dat klopt!

6

Ik vind hem ook prachtig :Y . Ik snap dat je wat teleurgesteld bent (hoewel ik niet zie waarom, hoor) omdat je andere verwachtingen had. Maar je moet maar zo denken: wij taartgekken zijn over het algemeen mega-kritisch over eigen werk. Anderen zien het helemaal niet. Dus gewoon trots zijn op je taartje  :thumb:  (want het s best een ingewikkelde! :Y ) en gewoon denken: ik heb er van geleerd  ;)

7

Ja Desiree, dat is ook precies hoe ik het moet zien, je hebt gelijk. Natuurlijk is het geen lelijke taart, ik ben alleen beter gewend van mezelf. Voor zo'n belangrijke dag ga ik voortaan niet iets voor het eerst maken.
bedankt voor de complimenten!

www.tazzels.nl

8

ik vind hem super! de kleuren zijn heel mooi :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

9

Ik ken dat gevoel heel goed dat jij omschrijft! Soms zit het mooier of gewoon anders in je hoofd dan het uiteindelijke resultaat. Vaak is het dan een kwestie van wennen, als je de foto's terug ziet "is hij toch wel leuk".
Meestal weet de klant niet beter en is super blij met wat ze zien. Jouw taart is in mijn ogen iig prachtig, des te meer omdat ik me kan inleven in de moeilijke techniek. Heel knap gedaan, mooie kleuren, vooral dat diepe paars en het frisse groen van de blaadjes. Het kussentje is ook perfect van vorm!
Voor mij een topper, zowel de taart als jij ;)

Groetjes, José

ik vind hem ook prachtig.
hele mooie kleur paars gebruikt  :thumb:  :thumb:

carpe diem

11

WOW, Geweldig!!!!!!!!!!

12

Hij is helemaal prachtig en ik vind je paars echt helemaal super!

13

Vind je taart erg mooi, vind dat diep-paars erg stijlvol!

14

Ik vind hem in elk geval schitterend!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

15

Hele mooie taart!

Groetjes Bianca

Toch heel mooi, en weer wat geleerd ;) , wat wil je nog meer :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

17

'k zie een heel romantisch totaalplaatje en pr8ig dieppaarsig8ige kleur! De meeste broers zouden wel willen dat ze zo'n zus hadden die zo'n pr8ige bruidstaart voor ze zou maken.

18

Ik vind hem heel erg mooi geworden.

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

19

Oooooooo Nathasja ik vind het anders ook wel een mooie bruidstaart, maar zullen we ooit tevreden zijn , we blijven steeds onze grenzen verleggen en daarom worden we ook steeds beter!!! :Y
Veel liefs Nicole :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

20

ik vind hem echt heel erg mooi! knap gedaan hoor

Enthousiaste groet, Maxime

Bij mij komen de taarten nooit zo uit mijn handen dan wat ik in mijn hoofd heb :+  Ze worden nooit zo mooi :lol:  Ik vind die van jou prachtig, vooral de kleuren! :thumb:

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

22

Hij is prachtig! :Y

Be in love with what you have

23

:thumb:  :thumb:  :thumb: Ik vind em super!!! Ook ik en dat gevoel hoor dat je niet staat te springen van enthousiastme over je eigen creatie. Maar inderdaad: wij zijn dan ook veeeel te kritisch! :D

24

Bedankt voor alle complimenten! Ik vind het grappig dat jullie als mijn taartzusters eigenlijk precies begrijpen wat ik bedoel. We verleggen onze grenzen inderdaad Nicole, en die lat gaat steeds hoger!

Nathas.

www.tazzels.nl

25

Wat je ook in je hoofd had...... ik zie alleen een ontzettend mooie taart en dat zullen de ontvangers en gasten ook gezien hebben  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties