1 Laatst bewerkt door jaritero (23-10-2010 07:26)

Onderwerp: Hoi Allemaal

sinds gisteren ben ik door een tip van iemand achter het bestaan van deze site/ dit forum gekomen. Ik heb gisteravond de hele avond zitten lezen(en n vanmorgen maar weer de pc aangezet om hier verder te kijken.En dus ook maar meteen lid geworden.

Nu dan een berichtje om me voor te stellen, ik ben 32 jaar, moeder van 2 jongens en gek op bakken en koken. Maar zulke taarten als wat jullie maken is toch wel een vak apart, maar ik vind ze zo mooi dat we het gewoon gaan proberen. Eerst goed op internet rondsnuffelen welke ingrediënten en materialen je nodig hebt en dan zelf maar eens iets gaan proberen. Mijn doel is om in december een mooie taart te kunnen maken voor mijn schoonouders die dan 40 jaar getrouwd zijn.

Verder ga ik me zo aanmelden voor een workshop, of eigenlijk voor 2, ik wil namelijk ook graag een ouder en kind workshop gaan volgen, mijn zoontje van 7 zegt nl al sinds zijn derde dat hij ook kok wilt worden en hij is er ook druk mee bezig op zijn manier dus gaan we ook een dagje samen.

Voorlopig laat ik het hier maar bij, ik heb nog wel 1001 vragen maar ik zal eerst alles goed doorlezen want waarschijnlijk zijn al die vragen al een keer gesteld.

tot later op het forum!

2

Re: Hoi Allemaal

welkom  :D

Veel liefs Rafaëla

3

Re: Hoi Allemaal

Welkom en veel plezier met deze ontzettend leuke verslaving!!

Enne... een ouder-kind workshop? Wat een GAAAAAF idee!! Mijn dochter (net 7) is ook helemaal WEG van 'fondanten' (is een werkwoord bij ons  :+ )

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!