Onderwerp: Toefje stelt zich voor...
Ik kom mij hier even voorstellen, wel zo netjes
Ik ben toefje en nog geheel onervaren, hoewel ik 'gewoon' bakken van taarten wel heel erg leuk vindt.
Al meer dan een jaar zoek ik regelmatig op internet naar mooie taarten, wat zijn ze geweldig!!
Maar heb nogsteeds de stap niet durven nemen.... (voornamelijk omdat ik wel vaker aan een hobby begin en dan vrij snel afhaak )
Wel net een boek gekocht (taart om blij van te worden) en van plan om binnenkort toch eens te proberen...
Maar hoe meer ik kijk op internet hoe meer koudwatervrees ik krijg, net ook in het topic foto's van taarten gekeken, en dan zien zelfs beginnerstaarten eruit al zwaar proffesioneel (in mijn ogen dan..)
Ik heb ook nog wat kleine vraagjes:
Wat voor spullen heb je nu echt nodig als beginner? (wordt n.l een beetje hebberig van al het verkrijgbare materiaal..)
En wat doen jullie met alle taarten die je maakt?
Vooral de eerste zullen er (bij mij) niet zo perfect uitzien, dus veel oefenen lijkt mij een vereiste, maar wat doe je met al die taarten? Voeren jullie je kinderen naar een gevaarlijk hoog BMI of deel je ze een beetje uit in de buurt en bij familie e.d..
Ik heb trouwens het idee dat bij het taart maken het vooral moeilijk is om de marsepijn er strak overheen te krijgen, is dat echt zo moeilijk?
Ik heb nog geen workshop gevolgd, wil ik wel gaan doen maar ben ze nog niet echt in de buurt tegengekomen.
Weet iemand een adres in de buurt van Barneveld? (mag ook gewoon iemand zijn die mij het eens een op een uit wil leggen/wil proberen)