1

Onderwerp: Eerste cupcake-taart

hallo Allemaal,

Mijn dochter wordt 20 november 1 jaar. Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald om zelf allemaal cupcakes te maken en deze met een simpele platte bloem, hartjes en rondjes te versieren. Allemaal verschillend.....
Ik wilde dit het liefste niet doen van marsepein.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik nog nooit een versiering gemaakt heb.
Wat  heb ik nodig en hebben jullie tips?
Of  moet ik er niet aan beginnen?

Bedankt alvast voor jullie reactie!

Groetjes Mirianne

Re: Eerste cupcake-taart

Wat ook erg leuk is om te doen is versiering maken van snoeppapier of dat kokospapier voor op je brood, weet even niet meer hoe het heet.

Het snoeppapier kan je in alle vormen knippen en met een beetje suikerwater kan je het zelfs op elkaar plakken

Dat geld ook voor het kokos, maar dan moet je plakken met iets kleverigs zoals bijvoorbeeld chocopasta of fluff (AH)

Suc6!

3

Volgens mij heet dat gewoon kokosbrood  :D  Zo hebben wij het wel altijd genoemd vroeger...

Misschien een tip om even goed de site door te spitten. Er staat een hoop informatie op.

By the way, je staat wel in verkeerde rubriek. Ik zal dit even melden en dat zullen ze je verplaatsen naar de juiste.

:D  :lol:  :Y kokkosbrood kwam er niet op thnx

5

ff lekker neuzen op de site zou ik zeggen :D

je staat hier niet goed, dus ik meld je even :)

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

de show-off rubrieken zijn zoals de titel alzegt om je creaties te showen, vragen mogen in de vraag en antwoord rubrieken, eigenlijk heel logisch...

[move---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs