1

Onderwerp: Gitaar taart inspiratieloos

Hoi allemaal,

Voor as donderdag moet ik een vierkante taart (25 x 25)maken met als thema een elektrische gitaar. Nu had ik zelf het volgende bedacht.
Een donkerbruine taart. Daarop een beige met witte gitaar en zwarte snaren. Nu zit ik te twijfelen of ik op die vierkante taart nog een witte ronde cirkel maak en daar dan die gitaar op leggen. Ik wil er ook nog muzieknoten omheen doen en zijn naam en leeftijd (49 jaar). En zal ik die noten en naam dan wit doen of ook beige. Op zich ideeën genoeg, maar heb even geen idee of het zo mooi wordt.  :think: Ik hoop dat jullie nog leuke ideeén hebben.

Dank je wel.

Groetjes Rianne

2

Re: Gitaar taart inspiratieloos

Een zwarte ondertaart en dan de gitaar erboven op en de brede rand van de gitaar met muzieknoten doen? Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel? Ik zou geen wit met beige doen maar dat is mijn smaak. Ik zou dan de letters op de zwarte taart in het beige houden en dus de kleurstelling zwart met beige houden.

Jee ik hoop dat je het begrijpt want echt heel duidelijk kan ik het niet omschrijven.

Groetjes van Mieke

3

mrs.cake schreef:

Een zwarte ondertaart en dan de gitaar erboven op en de brede rand van de gitaar met muzieknoten doen? Is het een beetje duidelijk wat ik bedoel? Ik zou geen wit met beige doen maar dat is mijn smaak. Ik zou dan de letters op de zwarte taart in het beige houden en dus de kleurstelling zwart met beige houden.

Jee ik hoop dat je het begrijpt want echt heel duidelijk kan ik het niet omschrijven.

Groetjes van Mieke

Hoi  Mieke,

Dank je wel voor je reactie. Ik begrijp alleen niet zo goed wat je bedoeld met de brede rand van de gitaar met muzieknoten  :o Sorry. Zou het dan ook mooi zijn met een hele donkerbruine taart. Ben niet zo'n fan van zwart omdat ze dan straks allemaal met zwarte tanden zitten  :D Heb nog nooit een hele zwarte taart gemaakt hoor, maar ik vind dat het zo blijft afgeven. En dan zou je dus zowel de letters als de muzieknoten in het beige doen?

Groetjes

4

Ik vond je eerste idee eigenlijk best leuk met die witte cirkel, dat breekt een beetje. Alleen uitkijken dat het wit van de gitaar niet in het niet valt bij die witte cirkel. Maar volgens mij kan het best wel.
Het is een kwestie van smaak denk ik.

Wat mij vaak helpt is het om het uit te tekenen, dan heb ik vaak toch een beter beeld.

Groetjes Chantal

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl