1

Onderwerp: Patidess bij Intratuin duurder/goedkoper/prijs gelijk?

Ik kom morgen bij de Intratuin. Is daar Patidess in vergelijking met de webshop duurder of goedkoper of zijn de prijzen gelijk?

Weet iemand het?

2

Re: Patidess bij Intratuin duurder/goedkoper/prijs gelijk?

Jeetje, wist niet eens dat ze daar ook Patidess hebben!  :/

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

3

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

(Met patidess kun je wel je vulling op smaak brengen, maar da's niet echt relevant voor je vraag :))

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Ik heb m'n biscuit al gebakken maar ik heb patidess nodig. Volgens de Patidess site hebben ze die ook bij de Intratuin haha.
Maar als het bij de Intratuin veel duurder is bestel ik het via de webshop en gooi ik m'n biscuit nog ff de vriezer in.

5

Ik neem aan dat je van patidess de compound ( smaakmaker ) bedoeld? Onder de merknaam patidess verkopen ze bij intratuin nml. andere producten o.a. kleine potjes marsmellows, sprinkels e.d.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

Dus ze hebben bij de Intratuin niet de smaakstoffen? (Praline, champagne, cappucino etc.)

7

Ik was vandaag nog bij de Intratuin in Koudekerke en daar hebben ze wel potjes, alleen staat er dan het merk Gelatti op (maar zijn exact dezelfde potjes) Hier stonden de smaken: aardbei, bosvruchten, irish cream en ik dacht mocca. Voor de bosvruchtensmaak heb ik laatst daar 3,49 betaald.

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts