1

Onderwerp: hoi ik ben irene

ik ben sinds kort bij de site aanbeland en heb net mijn eerste crea bruidstaart gemaakt.
gelukkig met hulp van veel mensen om me heen en de site met goede tips!
vanmiddag merk ik of hij is goedgekeurd en of hij lekker smaakt!..
ik heb weer veel nieuwe ideeen op gedaan voor de volgende keer..(de verjaardag van mijn zoon).
ik ben verzot op taarten maken (en versieren) en doe het al jaren, sinds een paar jaar met marsepein en veel playmobil en maar door de site wil ik me nu ook gaan storten op het werken met glazuur! (is dat erg moeilijk?)

wie weet wanneer er een leuke workshop is? (zag iets over een beurs in amersfoort in oktober?)
groetjes irene evy

ik functioneer alleen op suiker...

Re: hoi ik ben irene

Hoi Irene,

Welkom op deze site; PAS OP; is erg verslavend, maarja er zijn ergere verslavingen.
En of het moeilijk is; als je een beetje crea bent lukt het wel, gewoon veel oefenen en n beetje lef. Ben wel benieuwd hoe je bruidstaart is geworden, dadelijk even kijken of je hem hebt gepost.

groetjes Chantal

3

Re: hoi ik ben irene

Hallo Welkom hoor.
Ben ook nog een beginneling,maar heb de smaak al aardig te pakken. Al zeg ik het zelf. Het is een ware verslaving.
Gewoon veel oefenen, en uitproberen.
Spannend hoor. Laat je weten of hij in de smaak viel, en foto showen. Kunnen we allen meegenieten.
Succes!!!

Groetjes Gonnie

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

4

Re: hoi ik ben irene

de taart staat te pronken op de site en inderdaad wat is deze site verslavend... zelfs tijdens de pauze van mijn werk kijk ik naar alle prachtstukken!
alleen het plaatsen van foto;s is een heel gedoe:) gelukkig dat daar mee geholpen word!
dank je wel!
en...ja... woensdag ga ik een afscheidstaart maken voor een collega; die begint zijn eigen zaak als ergotherapeut, iemand nog leuke ideeen?

ik functioneer alleen op suiker...

Re: hoi ik ben irene

Hallo irene,


Ik ga zo je taart even bekijken ,
wil je leren spuiten en woon je in de buurt van de randstad dan ben je van harte welkom hoor!
natuurlijk kun je voor de demonstraties lekker naar amersfoort komen want helaas de workshops zijn vol.

groet en natuurlijk welkom bij de club!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

6

Re: hoi ik ben irene

hoi Saskia,

wanneer is het in amersfoort en waar kan ik al die info vinden?
en kunnen we ook met z'n 2-komen om te leren spuiten? ik woon in zaandam.
vind dit een hele leuke site, en vergaap me aan alle mooie taarten~! ongelovelijk wat een vakmanschap er is op taarten gebied!

ik functioneer alleen op suiker...

7

Re: hoi ik ben irene

hier meer info:
http://www.taartentrends.nl/evenementen … /index.htm

Re: hoi ik ben irene

De Workshops in amersfoort zijn helaas helemaal vol,
maar ik geef mijn workshops in voorschoten en soms in Boxtel op lokatie bij iemand thuis.
de amersfoort info via bovenstaande link de workshops bij mij thuis via bijzonderlekkers.nl
en natuurlijk kan je ook met zijn tweeen komen hoor.

groet,
saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!