Onderwerp: Een dolfijne auto!
Hoihoi,
Vorige week weer een Carstaart mogen maken. Dit keer toch een paar dingetjes anders gedaan. Ik merk wel dat deze al veel beter ging dan de vorige! Ik kreeg 's avonds al meteen een nieuwe bestelling, maar jammer genoeg heb ik die moeten afzeggen (was niet thuis dat weekend)
Gevuld met slagroom en chocoladestukjes en ananas
Voor de volgende taart ging alles mis wat maar kon misgaan! Biscuitbeslag mislukt, dus cake gebakken. In de nieuwe oven is die ook mislukt! Ik wilde een nieuwe cake bakken, maar de eieren waren op. Vlug naar mijn mama thuis om enkele eieren te halen (op zondag is er natuurlijk geen winkel open) Als ik wil uitstappen, breken 2 van de 4 eieren. Gelukkig had ik er nog net genoeg. Nieuwe cake gebakken. Die kwam er gelukkig wel goed uit, maar had heel weinig tijd om af te koelen! dan maar in de koelkast.
De decoratie lag klaar. Tijd om de cake door te snijden. Bij het snijden breekt mijn taartzaag. Dan maar met een gewoon mes... Eigenlijk nog te warm. Vlug even terug in de koelkast.
Gelukkig ging het bekleden goed. Bij het decoreren schoten de spagettiestokjes door de decoratie, prikte ik verkeerde gaten, was mijn verf nog nat,... PFFFTTT!
Vlug alles er op gezet en net op tijd, want daar ging de bel!
Ze waren wel heel blij! OEF!
Hier is hij dan

Deze was gevuld met kersenvlaai vulling en vanille botercrème
Verder staat er ook nog ééntje bij de stapeltaarten
Tips zijn altijd welkom!!!
Groetjes,
Evy