1

Onderwerp: een woezel & pip in herfststijl

Ik mocht er ook weer een maken, een W&P ik vindt ze zo leuk
Zijn er nog verbeter punten dan hoor ik ze graag.
(ja een betere achtergrond, maar door tijd gebrek moest ik het maar op mijn werktafel fotograveren

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EAOYJ7US-G.jpg

2

Re: een woezel & pip in herfststijl

Leuk :Y
Alleen misschien de volgende keer een vrolijkere kleur groen?Nu is het zo donker en komen je plaatjes niet zo mooi naar voren.

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

3

Ik vind 'em ook heel leuk! Lief huisje! Vind de kleur groen heel mooi, maar idd wat minder voor deze W&P. Had zelf een wat fellere kleur gekozen.

4

Cabi schreef:

Leuk :Y
Alleen misschien de volgende keer een vrolijkere kleur groen?Nu is het zo donker en komen je plaatjes niet zo mooi naar voren.

Cabi , bedankt voor je reactie, maar de foto geeft niet echt de goede kleur weer. in het echt is hij advocado groen dus wat lichter. De taart komt nu wat somber over, maar in het echt sprongen de figuurtjes er echt uit, met een zachte kleur groen

Groetjes Yvonne

5

Ik vind m mooi, die W&P in herfststijl!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

Heb hier t boekje liggen van Woezel en Pip in de herfst en t klopt helemaal hoor! Vind het een prachtige taart! Vooral je woezel en pip met die zwarte omlijning van fondant (?) echt wat een werk!

Vele bakplezier!

7

Mooi! Een keer wat anders.

8

mooi gedaan vindt het wel leuk een keer andere kleuren

Ik vind de keuren super juist, echt heel mooi!

10

Taartjevan10tje schreef:

Heb hier t boekje liggen van Woezel en Pip in de herfst en t klopt helemaal hoor! Vind het een prachtige taart! Vooral je woezel en pip met die zwarte omlijning van fondant (?) echt wat een werk!

Vele bakplezier!

Oh en deze had ik nog niet, ik had nog de zomer versie, maar ik zag dat ze allemaal  meegingen met het seizoen vandaar de herfst taart.
Dank je

11

Mooi zeg!! Ik vind de kleur groen eigenlijk wel mooi!

.. Want taart kan altijd!!