1

Onderwerp: hulp/ideeen bij voetbaltaart

hallo allemaal
om te beginnen ik ben nieuw hier  :) ik wil graag dat iemand mij helpt voor een recept van voetbaltaart, mijn zoon is volgende week jarig wordt 10 jaar en hij is gek op voetbal dus wie kan me hierbij helpen??

ik heb het nooit gedaan decoreren van een taart dus heb een goed uitleg nodig :o

graag hoor ik snel van iemand terug

gr

Jasmin

2

Re: hulp/ideeen bij voetbaltaart

jasmin schreef:

hallo allemaal
om te beginnen ik ben nieuw hier  :) ik wil graag dat iemand mij helpt voor een recept van voetbaltaart, mijn zoon is volgende week jarig wordt 10 jaar en hij is gek op voetbal dus wie kan me hierbij helpen??

ik heb het nooit gedaan decoreren van een taart dus heb een goed uitleg nodig :o

graag hoor ik snel van iemand terug

gr

Jasmin

Hoi Jasmin,

Als je je berichtje plaatst in bakken en vullen of decoreren (dat ligt eraan wat je precies wilt weten) heb je meer kans op een reactie als hier. Ik meld het even, en dan wordt je waarschijnlijk verplaatst.
Ik heb nog nooit een voetbaltaart gemaakt, maar misschien kan je de zoekfunctie gebruiken, of misschien staat hij tussen de how/to´s. Ook is het misschien een idee om de FAQ's door te lezen, daar staan ook heel veel tips in!

Succes alvast!

inderdaad even de FAQ doorlezen, de sticky's zouden ook geen kwaad kunnen overigens.

als je een bericht ergens post, kan dat of in een topic met hetzelfde onderwerp, of in een eigen topic, niet in een topic waar compleet ergens anders over gaat

[move]--> TD algemeen
omdat je vragen niet specifiek in 1 rubriek passen verwacht ik

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

welkom,

je kan inderdaad met zoeken al veel vinden. Zelf heb ik veel aan de volgende how to gehad
http://www.allemaaltaartjes.be/sources/ … tm#voetbal
Succes en veel plezier met deze verslavende hobby