1

Onderwerp: weet iemand een leuke thema

hoi hoi
mijn oudste zoon word 30 november 13 jaar ,
ik vroeg wat hij leuk vond voor zijn taart ??
kijk maar mam maak maar iets leuks :/
hebben julie een leuk idee voor een 13 jarige puber???
zijn broer van 9 kwam al aan maak maar een borsten (lees tieten)
taart mam is lache .
maar vind dat toch weer iets meer voor oudere  :think:
hij is helemaal weg van computer spelletjes op de wii en xbox
als iemand ideeen heeft hoor ze graag :Y

Re: weet iemand een leuke thema

Je geeft het antwoord zelf misschien al; computerspelletjes. Van veel van die spellen kan je best een leuke taart maken :Y

3

ik heb laatst voor mijn neefje (die ook 13 werd) op verzoek van zijn moeder een tietentaart gemaakt. en hij vond hem echt helemaal super. hij ging er zelfs van blozen  :o

4

*cindy was een geslaagde taart dus ,zijn broertje haha vind het wel een goede taart maar vraag me af of hij er niet zelf een wil zit nu in de fase meisjes zijn leuk /stom  ;)

Iets van zijn favo spel? Mario of ...?
Of iets van een muziek, serie of boek, ik weet niet wat jongens van 13 leuk vinden.
Of zit ie op sport, is ie groot fan van een bepaalde voetbalclub?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

6

:nooo  hij heeft geen sport .
en voetbal is hij ook al geen fan van.
maar zal een kijken of ik een plaatje kan maken van zijn favo spel
om te puzzelen,vind het best wel moeilijk wil het ook niet te kinderlijk maken want hij word al 13 jaar is ook al echt heel erg aan het puberen  pfff word moelijk dit jaar.

7

voor de 13 e verjaardag van mijn zoon maakte ik een 20 cm taartje geel bekleden en er een smilie :) van gemaakt en daarom heen heel veel cupcakes met allemaal verschillende  emoticons van msn er op dus deze :)  :|  :(  :D  ;)  :P  :s  :cool:
en ik had er een meptaartje LOL bij gedaan ook geel met deze afbeelding er op:  :P  hij vond het geweldig!
had bij de webshop bij passende slingers enz gekocht en hij had zijn favoriete shirt aan met een smilie er op.
heel simpel , zo klaar!

8

13-jarige pubers willen vaak geld voor hun verjaardag. Ik heb er dus maar een spaarvarken bij gemaakt ;)
Ik kreeg ook het vertrouwen, maar dat werd toch al minder toen ik roze ging kleuren :lol: Hij staat hier ergens in de parade en hij vond hem echt super!!

Enne misschien een x-box of een WII namaken? Die moet niet zo moelijk zijn met die vierkante vorm, dat is leuker dan een puzzelplaatje vind ik zelf. Iets stoerder.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

9

daar heb ik ook al aan gedacht heb er een voorbij zien komen in de parada ga hem maar eens opzoeken

wil julie allemaal bedanken voor het mee denken
heb al wat ideetjes opgedaan

10

[move]---> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

leest ie graag iets, bepaalde stripboeken ofzo??

Ik ben in vorm! Rond is toch ook een vorm??

12

of bepaalde sport mischien.