1

Onderwerp: Ben er denk ik uit.....

Hallo,

nou ik heb gezocht wat ik nodig heb voor een eenvoudige uitprobeer taart!!

Dit heb ik iig nodig: (toch?)
-biscuit mix
-marsepijn
-mix voor creme au beurre (is toch de botercreme om op de taart te doen en daarna de marsepijn?)

als ik zelf de marsepijn wil kleuren heb ik dan die kleurenpasta nodig of iets anders? Ik wil namelijk een rose taart maken voor mijn dochter en een blauwe voor mijn zoon.

Als ik er figuurtjes op wilt doen en dan naam enzo. Doe ik dat dan ook met marsepijn?

Als ik er een slagroomtaart van wil maken kan ik dat er gewoon tussendoen? En voor een chocoladetaart heb ik daar alleen cacao poeder voor nodig?

De verhoudingen voor een taart waar vind ik die? staan die op het pak van de biscuitmix? Of kan ik die hier ergens vinden?

Mmmm ik krijg er trek in en zin van!!

Groeten Priscilla

2

Re: Ben er denk ik uit.....

Hoi Priscilla,

Je kan marsepein zelf kleuren met kleurpasta, maar je kan het ook kant en klaar gekleurd bij Inge bestellen.
Figuurtjes en letters kan je inderdaad ook prima van marsepein maken
Slagroom kan er inderdaad prima tussen, maar dan moet je wel je taart in de koelkast bewaren (Of heel kort tevoren maken, maar dat wordt vaak wat lastiger doordat er wel wat tijd in gaat zitten) Cacaopoeder door je beslag geeft inderdaad chocolade taart. Ik dacht dat er bij de recepten op deze site ergens staat hoeveel je dan nodig hebt.
Als je kant en klare mix gebruikt zal daar inderdaad wel opstaan wat je nodig hebt en wat je moet doen, maar anders staat er op deze site ook een recept om zelf biscuit te maken.

Succes!!!
Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.