1 Laatst bewerkt door makatralsy (14-10-2010 17:21)

Onderwerp: Chocolade met chocolade en chocolade...

Voor de dochter van de juf. Ze houdt niet van marsepein of fondant, of ik toch een taart voor haar kon maken? Een mississppi mud pie, overgoten met ganache en afgewerkt met chocolaatjes :9
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KXEKTBOT.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HNWNY4DO.jpg

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

2

Re: Chocolade met chocolade en chocolade...

Voor iemand die niet van chocolade houdt, is dat wel erg veel chocolade, hahaha!!

Klink heerlijk, en ziet er ook erg gezellig uit!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

mamaricky schreef:

Voor iemand die niet van chocolade houdt, is dat wel erg veel chocolade, hahaha!!

Klink heerlijk, en ziet er ook erg gezellig uit!

*D

Dat dacht ik ook!
Of bedoelde je fondant haha, ik vind hem in ieder geval erg smakelijk om te zien

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

4

:o Ze houdt dus niet van fondant :rolleyes:  Ik heb het typfoutje in mijn eerste berichtje maar even weggehaald, want dat kwam wel erg simpel over :D

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Arrggh, krijg er helemaal trek van!!
Ziet er heerlijk uit!

6

oeh lekker

Groetjes Arjette

7

hmm ziet er heerlijk uit, die mud pie klinkt heerlijk, ik ken het niet, maar ga het recept eens opzoeken!!

8

oohhhh die ziet er heerlijk uit begin alte watertanden ;)

9

Ziet er heerlijk uit!