Onderwerp: [FEEDBACK] Mijn 5e creatie en 1e stapel(tje), speciaal voor mij man
Ja ja, ook maar een poging gewaagd voor een stapel. Wel maar een kleintje v. 10 & 15 cm, want hij is alleen maar om mijn man te verrassen. Die moet zo nog thuiskomen, maar gezien de tijd zal hij hem morgen wel proeven (kan ik nog even foto's bij daglicht maken )
Gisteren kwam hij namelijk thuis van het werk en toen had ik net een kapsel gebakken voor de petit fours die ik van de week wil maken. Hij natuurlijk ontzettend jaloers, want hij vond het nog zo lekker ruiken in huis. Gelukkig waren ze al afgekoeld en had ik ze al ingevroren
Maar desondanks dus vandaag maar iets kleins gemaakt speciaal voor hem En aangezien hij een echte motorliefhebber is die jaarlijks naar de TT gaat, kon een echte Valentino Rossi niet uitblijven. DE grote man, nr. 46, van Moto GP
Ik heb ook gebruikt gemaakt van een eetbare stift, want tja hoe kan hij anders een taart signeren
Hij is nog niet helemaal naar mijn tevredenheid (fondant te dun uitgerold en daardoor een enkel klein scheurtje). Maar desondanks vind ik het allemaal al wat makkelijker worden. Gewoon nog steeds veel blijven oefenen en binnenkort toch echt eens een workshop gaan volgen. En ondertussen de familie dus gewoon veel laten proeven
Hier de foto's: