1 Laatst bewerkt door Boska (12-10-2010 13:52)

Onderwerp: Paar van afgelopen tijd

Met de winkel erbij schiet het taarten maken er wel een beetje bij in. Dus niet veel gemaakt de laatste weken. O.a. deze, ze zijn niet heel bijzonder, maar wil ze toch wel laten zien (helaas geen super scherpe foto's  :( )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WWE6PFJG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFOJQIIO-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BVB6P7W8-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3H4YWSNT-D.jpg

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

2

Re: Paar van afgelopen tijd

nOU IK VIND ZE ALLEMAAL MOOI ALTYD WEER LEUK OM TE KIJEN BIJ JULLIE WAT JE WEER GEMAAKT HEBT

3

ik vind ze mooi hoor! Die funky tappits zien er bij jou erg mooi uit..niet iedereen kan ze er uit krijgen en ín vorm op de taart plakken en bij jou is dat altijd zo...taarten zijn ook zo mooi strak.

Tot de 24e! (Ik heb dan de Wavy workshop met mijn (minder ervaren) moeder bij jullie..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

super!

5

Judy schreef:

ik vind ze mooi hoor! Die funky tappits zien er bij jou erg mooi uit..niet iedereen kan ze er uit krijgen en ín vorm op de taart plakken en bij jou is dat altijd zo...taarten zijn ook zo mooi strak.

Tot de 24e! (Ik heb dan de Wavy workshop met mijn (minder ervaren) moeder bij jullie..

Geduld is het sleutelwoord bij de lettertappits. Ik maak ze ook altijd van te voren zodat ze goed droog zijn en niet meer vervormen als ik ze op de taart plak.

Tot de 24e  :)

Verdwalen in zoetigheid

6

Ben echt helemaal weg van je olifant!!!

7

Echt super, stuk voor stuk!

Wauww, ik vind je olifant echt te gek! Maar wat ik me nou afvraag als je hem gaat opeten, dan is die slurf toch niet echt lekker hé. Dat is dan wel een hele grote hap fondant. Als je nou zelf zo'n taart eet doe je zo'n grote stukken fondant dan eraf halen? Is eigenlijk wel zonde hé  :x

9

moooiiii, ik vind de lolliefant/ oliefant echt super :thumb:

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

10

ze zijn heel erg mooi :Y

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

11

Mooie taarten vooral je lolifant!

Leuke parade !!
Je hebt bij de taart van dora ook een leuke blauwe rand gemaakt!

Groetjes van Nicole!!

13

heel mooi en zo super strak  :thumb:

14

mooie parade..................
ooooh ik ben al zo lang op zoek naar die FI mold van die blauwe rand....weet jij nog waar  die te krijgen is???

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

15 Laatst bewerkt door kicsi (13-10-2010 14:41)

Ja hoor dat weet mijn moeder heel goed O-)

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

16

Ah Lollifant is gaaf!
En idd die blauwe rand om de Dora taart is mooi.

17

Hele mooie parade :Y

Ik vind je Lollifant super!!!

19

Die olifant is echt leuk met die slurf zo!

20

Maartjetaartje schreef:

Wauww, ik vind je olifant echt te gek! Maar wat ik me nou afvraag als je hem gaat opeten, dan is die slurf toch niet echt lekker hé. Dat is dan wel een hele grote hap fondant. Als je nou zelf zo'n taart eet doe je zo'n grote stukken fondant dan eraf halen? Is eigenlijk wel zonde hé  :x

Ik gebruik Zeelandia marsepein en die is wel erg lekker  ;)
Of je zo'n flink stuk marsepein helemaal op wilt eten verschilt natuurlijk per persoon, je kunt het er ook gewoon naast leggen en meestal zijn er wel kinderen op het feestje die het dan lekker opsnoepen.

Verdwalen in zoetigheid

21

Strak ,mooi en leuk zoals al je taarten !!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

xxx Chantel

22

conny4u schreef:

ooooh ik ben al zo lang op zoek naar die FI mold van die blauwe rand....weet jij nog waar  die te krijgen is???

he conny die mal hebben hun zelf te koop zover ik weet

23

conny4u schreef:

he conny sorry bij leis cake shop hebben ze hem

24

Wat een mooie, strakke taarten weer! Ik zie nooit een oneffenheidje, echt super!

25

heb hem al gevonden
thanks Sonja ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com