1

Onderwerp: Nieuw en 'verslaafd'

Goedenavond,

Wij, moeder en dochter, zijn nieuw op dit forum en nu al helemaal verslaafd aan (nu alleen nog bekijken van..) taarten!

Naast dat we ook wel een taartje lusten, vinden we het bekijken en maken ook wel heel leuk.

Naast de 'gewone' appeltaart heb ik vorige maand mijn eerste uitprobeersel gemaakt, een chocolade-laagjes-taart (met slagroom en aardbeienjam). Hij was heerlijk. Iedereen op de verjaardag heeft ervan gesmult, daarom willen we ons 'imperium' verder uitbreiden, en wat luxere taarten proberen.

Als jullie tips hebben voor ons, dan horen we het graag.

We wonen trouwens in Amsterdam. Weet iemand in regio Amsterdam een winkel waar ik de de benodigdheden kan kopen?

Groetjes,
Anita & Mabel

PS: zondag wordt ons nichtje 1 jaar, we zijn van plan een barbietaart te maken. We zullen er een foto van maken (ook als 'ie niet lukt, hahaha). Tips zijn natuurlijk welkom!

Re: Nieuw en 'verslaafd'

Welkom bij de club!

misschien kun je meteen met de hele familie naar de cupcake picknic komen gezellig!
en lekker dicht bij in het Amsterdamse bos!

ben heel benieuwd naar jullie Barbie taart en ik kan helaas niet helpen qua winkels maar de andere amsterdammers hier weten daar vast wel een antwoord op!

Saskia - bijzonder lekker(s)

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

3

Re: Nieuw en 'verslaafd'

Helaas, de 26e wordt mijn nichtje 1 jaar (daar ga ik de barbietaart ook voor maken), dus we kunnen niet naar het A'damse bos komen. Had wel graag gewild, maar goed de volgende keer beter!

Re: Nieuw en 'verslaafd'

hoi,

welkom hier op het bere gezellige forum.
vlakbij amsterdam heb je de webshop van taart op maat en in amsterdam heb je in de albertcuijpstraat een winkel die wel wat aan accesoire verkoopt maar daar ben ik ff de naam van kwijt.
bij de webshop kun je online bestellen maar ook workshops volgen en wellicht als je de eigenaresse belt mag je ook in haar winkeltje komen kijken .
ik wil wel waarschuwen het is een dure hobby, je wordt er heel heberrig van.

groetjes
en veel bakplezier

monica

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

5

Re: Nieuw en 'verslaafd'

Hoi Monica,
ben inmiddels al geweest in het winkeltje van de leukste taarten, super aardige man die ons geduldig alles wat we wilde weten uitlegde, hebben natuurlijk weer benodigheden gekocht en we hebben al flink wat!
De taarten zijn erg leuk en lekker geworden, wilde de foto's nog op het forum plaatsen maar dat lukte niet?

groetjes Anita