1

Onderwerp: spooky ghost pops

joepie, het is bijna halloween, in de voortuin staat al een metershoge spin en enkele grafzerken, het rookmachine staat in de vijver en binnen in de hal staan de treats klaar voor de kinderen die het lef hebben om tot aan de deur te gaan...

en nu nog cake pops voor het halloweenfeestje oefenen.

Er gaan in ieder geval al spookjes zijn en de kinderen zijn er gek van.

Hun commentaar waardeer ik nog het meest want die is altijd bruuteerlijk :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-67AYTCNF-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GHO3ACQC-D.jpg

2

Re: spooky ghost pops

ik vind ze heel erg leuk  :Y

3

erg leuk :Y

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

4

Aaah wat leuk, jij bent er al helemaal klaar voor!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

5

Wat zijn ze leuk ! Vieren jullie het echt ??

6

Leuk!, maar wil je dan ook je tuin laten zien :Y  :Y  :Y  :Y

Leuk zeg!

8

wauw die vind ik super ...ik wil ze wel namaken als ik natuurlijk mag maar euh ....hoe maak je ze ???

9

ik zal eens een fotootje van onze voortuin nemen.. in het donker.. dan komt het nog meer tot leven..of net niet  :lol:

ze zijn eigenlijk eenvoudig (heb vandaag zo heksenhoedjes gemaakt)..en the more the merrier  :P

cake verkruimelen, mengen met royal icing (of botercreme of roomkaas) tot het kleverig boeltje is. dan spookvormpjes boetseren, lekker plakkerig  :Y

half uur in diepvries of avondje in koelkast om stevig te laten worden. Daarna de stokjes erin steken (eventueel in royal icing dippen om echt stevig te zetten). En terug even in koelkast.

Dan witte chocolade laten smelten en in smal hoog glas/bokaal de cakejes erin doppen en dan maar langs de rand het teveel zachtjes  aftikken. Ik heb goedkope sinterklaasfiguurtjes laten smelten in de microgolf. lukt beter dan callebaut (zit volgens mij meer goedkoop vet in en blijft dus langer vloeibaar).

Heb het nog niet geprobeerd met de candymelts...

en afwerken door oogjes en mondjes te verven.

Kinderen lang genoeg uit de buurt houden voor foto's want bij mij waren alle spookjes en heksenhoeden binnen 10minuten verdwenen..grmbl..nog voor een foto van de hoedjes  :mad:
zeiden ze doodleuk tegen mij dat ik er dan maar nog moest maken..als ze willen kunnen ze echt samenwerken, alleen is mama dan meestal de pineut  :rolleyes:

10

Heel leuk!  Ik wist niet dat in Nederland ook om het huis heen wordt versierd... Leuk!!  Halloween is mijn favoriete feest.  :D
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je voortuin nu!
Ik ben er nog niet aan toe gekomen het huis te versieren maar dit inspireert me wel...

Groetjes, Nienke
Learning from every cake