Onderwerp: nieuw
hey..ik zie overal mooie taarten, ben zelf een leek in de keuken maar wil t toch gaan proberen..;)
ben 29 mama van 2 mooie kids (jongen bijna 6, meisje ruim 10 mnd)
en ga hier nu druk rondsnuffelen..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hey..ik zie overal mooie taarten, ben zelf een leek in de keuken maar wil t toch gaan proberen..;)
ben 29 mama van 2 mooie kids (jongen bijna 6, meisje ruim 10 mnd)
en ga hier nu druk rondsnuffelen..
Veel plezier!
En welkom natuurlijk...............
Welkom en veeeel plezier!
Enne.... bijna 6?? Er zit dus al een verjaardagstaart aan te komen?? Wel showen natuurlijk hè?
euhm..nouja eerst is die van ruim tien maanden aan de beurt...uit veiligheidsoverweging ga ik haar taart maken in een workshop! maar wil voor die tijd al wel wat rommelen thuis, kan ik er zelf evt een meptaartje bij maken ofzo.. als t me lukt..;)
ga nu nog ff lekker van alles doorlezen en kijken, dan van de week eens wat spullen bestellen!
bedankt voor t welkom..
hey Kyma, ook hier?
welkom hier, sorry dat ik niet eerder je welkom heb geheten maar was vlak voor mijn bevalling dit bericht
ja hihi ik had ook al gereageerd op jouw geboortetaartje voor mn kleine meid..lang geleden al he..
mn dochter is inmiddels jarig geweest, had een mooie taart gemaakt voor haar verjaardag (workshop) zie avater.
mn zoon is volgende week an de beurt..t wordt een stapel mario taart (niet erg origineel mario maja dat vindt hij nou eenmaal leuk)
vanavond maak ik een voor de lol artje, en later nog voor vriendje zoon, schoonmoder en mn eigenste 30 verjaardag..;) dus zat te oefenen!
zal fototopic maken vanavond.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren