1 Laatst bewerkt door Katy (08-10-2010 13:43)

Onderwerp: Met een knipoog van.....TalTalim

Dit was een erg snelle taart...vannacht gebakken en vandaag moest hij klaar....afgesmeerd met Ganache.
Nou dat werkte dus voor geen meter als je haast hebt  :grr:

Cake gebakken van stroopwafelmix
Gevuld met chocolade mousse en stukjes chocolade
dus afgesmeerd met ganache....drama   :s

Hij is iets bobbelig links voor door dat wij een verwarmd aanrechtblad hebben in de keuken en die was ik gisteren vergeten uit te zetten....dom !!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YW4GMBD8-1.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VY8LKL6Z.jpg

Groetjes Katy

2

Re: Met een knipoog van.....TalTalim

Ondanks de bobbels is het toch wel een schatje hoor Katy!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

super!

4

Heel erg mooi, (ondanks de oobels) maar zie ik nu dat je de floralwires er zo hebt ingeprikt of heb je daar een trucje voor?

groetjes,fifi

Geniet van elke dag!!!!

5

Een verwarmd aanrechtblad? Daar heb ik nog nooit van gehoord :think:  Des al niet te min vind ik je taart heel mooi geworden  :Y

Groetjes Nicolette
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!

6

Leuke taart! Knap dat je dit in 1 dag voor elkaar hebt gekregen.

Nee een verwarmd aanrechtblad ken ik ook niet, maar als je een natuursteen blad hebt, is het wel een stuk aangenamer, dat kan zo koud zijn.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Ja, we hebben een natuurstenen aanrechtblad en mijn man vond het erg koud aanvoelden dus wilde hij er een verwarmd strip onder en dat heeft het bedrijf waar wij de keuken hebben gekocht er in gemaakt...het is wel heerlijk maar je moet er wel aan denken om hem in dit soort gevallen uit te zetten  :grr:

*     FIFI78   Het zijn hartjes spelden gekocht bij Wendy

8

nicolette schreef:

Een verwarmd aanrechtblad? Daar heb ik nog nooit van gehoord :think:  Des al niet te min vind ik je taart heel mooi geworden  :Y

Haha, dat dacht ik nou ook!
Maar ook al zitten er bobbels in, het is toch een leuke taart en je poppetje vind ik heel leuk!

Groetjes,
Michelle

9

Michelle73 schreef:
nicolette schreef:

Haha, dat dacht ik nou ook!
Maar ook al zitten er bobbels in, het is toch een leuke taart en je poppetje vind ik heel leuk!

Het poppetje komt uit het boek van TalTalim

10

Katy schreef:

Ja, we hebben een natuurstenen aanrechtblad en mijn man vond het erg koud aanvoelden dus wilde hij er een verwarmd strip onder en dat heeft het bedrijf waar wij de keuken hebben gekocht er in gemaakt...het is wel heerlijk maar je moet er wel aan denken om hem in dit soort gevallen uit te zetten  :grr:

*     FIFI78   Het zijn hartjes spelden gekocht bij Wendy

Ik ga even zoeken, dank je voro je reactie nog!

Geniet van elke dag!!!!