Onderwerp: Even wat uitgeprobeert en dat is altijd leuk!
Ik had nog steeds nooit slagroom gekleurd. Dat wilde ik ook eens uitproberen!
En dit is er van geworden, chocolade cc's met een toef roze slagroom!
Dit ga ik zeker vaker doen!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Even wat uitgeprobeert en dat is altijd leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had nog steeds nooit slagroom gekleurd. Dat wilde ik ook eens uitproberen!
En dit is er van geworden, chocolade cc's met een toef roze slagroom!
Dit ga ik zeker vaker doen!!
Lieve cc INg..Wat voor soort zijn het???
Dank je Judy, hele simpele eigenlijk want het ging me om die toef die ik wilde uitproberen. Dus gewone cakemix gebruikt en cacaopoeder erdoor gedaan. Rose kleurstof door de slagroom... en klaar! En hier vonden ze 'm erg lekker 
hihi...had gisteren (was het alweer gisteren?) Voor mijn dochters juf ook cc mix gepakt...net iets te weinig, dus ook cacao erdoorheen...heb met botercrème de toef gemaakt..
De jouwe zien er heerlijk uit...(en zoals het mij gaat had ik er zelf ook 1 genomen...maar volgens mij doe jij het wel goed!)
mmm lekker
Ziet er heerlijk uit en zo leuk gefotografeerd!
Judy, ik biecht wel op hoor... 1 opgegeten maar ik vond dat ik 'm even moest proeven
En... ik had expres vandaag nog niks lekkers genomen van tussendoortjes dus een beetje gecompeseert 
MmMM.. ziet er lekker uit!
Ziet er goed uit ing! 
ze zien er heel mooi uit
ik kleur ook wel eens slagroom als ik het als vulling gebruik, of gewoon als ik eens een andere slagroomtaart wil maken. Gaat idd heel goed.
Leuk! Onthou dit idee voor als mijn meisje mag trakteren op school 
Mag ik vragen welke cacaopoeder jij gebruikt heb?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Even wat uitgeprobeert en dat is altijd leuk!