1

Onderwerp: Cup cakes tabel

Hey!

Na de taarten wil ik ook aan cupcakes beginnen, maar niet met tientallen tegelijk. Is er, zoals bij taarten, ook een tabel waar in de verhoudingen staan voor de funcakes cupcakes mix? Of kan je die ingredienten gewoon door de helft (oid) doen?

De zoekfunctie leverde me helaas niets op :(

Alvast bedankt voor het lezen!

Groetjes Kelly

2

Re: Cup cakes tabel

Er staat op het pak wat je nodig hebt voor 24 cc's als ik het goed heb. Wil ik er minder dan deel ik het gewoon tot ik het aantal heb wat ik wil hebben.
Dus een kwart (delen door 4) als ik er maar 6 wil bakken ;)

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Ik heb het recept voor cupcakes van funcake mix op de site gezet

http://www.deleukstetaarten.nl/recept/1 … +cupcakes/

Als je dat aanhoudt, kun je precies uitrekenen wat je gebruiken moet.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

Oh oke, je kan het dus gewoon delen. Dit deed ik in het begin ook bij taarten, maar dat ging goed mis  :P Dus ff checken haha! Bedankt!!

Nog 1 vraagje dan, kan je in deze mix wel bijvoorbeeld nootjes of stukjes chocolade mengen? Want bij taart kan dat ook nit (toch?), kan dat in cupcakes wel?

Groetjes!

Kelly1610 schreef:

Oh oke, je kan het dus gewoon delen. Dit deed ik in het begin ook bij taarten, maar dat ging goed mis  :P Dus ff checken haha! Bedankt!!

Nog 1 vraagje dan, kan je in deze mix wel bijvoorbeeld nootjes of stukjes chocolade mengen? Want bij taart kan dat ook nit (toch?), kan dat in cupcakes wel?

Groetjes!

:Y  :9

300gram mix is 12 cupcakes :D

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs