1

Onderwerp: vliegerstaart

Hallo allemaal

Even terug van weggeweest.
Voor mijn dochters verjaardag wil ik een vliegertaart maken.En wou hier kijken naar een paar voorbeelden ben vast niet de eerste die dat wil. Als ik bij zoeken vlieger invoer kom ik er alleen niet.

Ik bekleed de vliger met chocolade, en wil er dan met icing op schrijven en versieren.
Nu heb ik alleen nog een pakje marsepein van juli 2007  (over datum dus alleen voor de sier) daar wil ik een vliegerstaart met strikken van maken, is dat nog te gebruiken denken jullie. Of hebben jullie een alternatief om de staart van te maken?

groetjes Hannelore

[img]http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=J8RNCZQQ&album=H3WCN8F3[/img]

2

Re: vliegerstaart

hj schreef:

Hallo allemaal

Even terug van weggeweest.
Voor mijn dochters verjaardag wil ik een vliegertaart maken.En wou hier kijken naar een paar voorbeelden ben vast niet de eerste die dat wil. Als ik bij zoeken vlieger invoer kom ik er alleen niet.

Ik bekleed de vliger met chocolade, en wil er dan met icing op schrijven en versieren.
Nu heb ik alleen nog een pakje marsepein van juli 2007  (over datum dus alleen voor de sier) daar wil ik een vliegerstaart met strikken van maken, is dat nog te gebruiken denken jullie. Of hebben jullie een alternatief om de staart van te maken?

De marsepein zal vast nog wel goed zijn, gebruik ogen, neus en mond, die zijn belangrijker dan de datum die er op staat....als hij goed af gesloten en niet te warm bewaard is is er niets aan de hand. Marsepein die niet goed meer is smaakt naar oude olie/noten en dat duurt heel lang hoor, veel langer dan de datum die er op staat die meer voor de veiligheid is van de producent dan die van de klant..... :)

Gewoon vliegers bekijken op het net, dan kom je vast wel op de goede afwerking, succes ermee :))

I believe in Sandy Claws

3 Laatst bewerkt door tom poes (19-08-2007 16:42)

Re: vliegerstaart

Ik heb er 1 voor je gevonden:
http://images.meredith.com/parents/images/2005/11/s_kite_cake.jpg

Maar op zich moet dit niet zo moeilijk zijn, denk ik?

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"