1

Onderwerp: Taart voor het personeelsblad en gelijk één van de laatste...

Hallo allemaal,

Ik werd op mijn werk gevraagd om een taart te maken voor het personeelsblad en dan zou ik ook worden geïntervieuwd. Nou dat vond ik natuurlijk wel leuk! En ik wist ook gelijk wat ik ging maken:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7TVUEPQC-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IM3Q4Q87-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6ZNWNGNG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MSTFDVU6-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4OOTOK3S-D.jpg
kunnen jullie mij ook gelijk een keertje zien  ;)

De toefen zijn gemaakt van swiss meringue, en de taart is gevuld met swiss meringue en zwarte bessen van jonker friss, echt een aanrader trouwens!

Deze heb ik ook pas nog gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-8POPXKMG-D.jpg

Ik plaats deze toch ook nog even stiekem in deze rubriek.... :o
http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3KNTRGH-D.jpg

Zo en dat was het dan voorlopig! Ik ga namelijk eventjes stoppen met deze geweldige hobby!

Ik heb namelijk volgende week mijn laatste bestelling staan, 40 Hello Kitty CC's, misschien dat ik die nog even plaats... Maar voorlopig neem ik geen bestelling meer aan.

Het was echt niet meer te doen met al die taarten. Ik kreeg vlak voor mijn vakantie van de zomer echt geen adem meer zoveel taarten stonden er in mijn agenda ingepland. Gelukkig had ik maar bestellingen tot half oktober aangenomen.. Want ik ben 5 weken geleden weer verder gaan studeren en had van te vooren al bedacht dat ik dat vast allemaal niet meer ging redden. Ik doe namelijk ook nog 2x in de week volleybal en 1 avond ga ik met mijn hond naar de hondenschool en dan ook nog 1 avond naar college... oja en ik werk ook nog 36 uur  :D

Het werd echt te gek, op vrijdagavond heb ik altijd een volleybalwedstrijd en tijdens die wedstrijd zat ik te denken wat ik allemaal nog moest maken voor een bepaalde taart! En als ik dan om 23:00 uur thuis kwam zat ik de hele vrijdag NACHT taarten te maken! Ik moest op zaterdag mijn wekker op 7 uur zetten om een taart af te maken :think:

Dus dat gaan we nu anders doen  :Y weer een wijze les voor mezelf: nee leren zeggen! Tsjaa dat is best moeilijk maar het lukt me tot nu toe aardig! En af en toe een taartje kan best maar daar hoef ik geen bestellingen voor aan te nemen. Ik kan altijd wel iemand een plezier doen met een taart! En dan hoeft hij niet op een bepaald moment af en kan ik hopelijk weer genieten van het taarten maken.

Dus jullie gaan mij hier wat minder zien... maar dat was de laaste paar weekjes ook al...

In ieder geval bedankt voor het kijken naar mijn creaties!

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

2

Re: Taart voor het personeelsblad en gelijk één van de laatste...

Je maakt prachtige taarten. Jammer dat je stopt, maar gezien je overvolle programma snap ik het wel, wordt al moe als ik léés wat jij allemaal doet in 1 week  :o

3

Mooie taarten zeg!!!!!

En ja, ik kan me heel goed voorstellen dat je even een time out wil.
Ik heb zelf het eerste deel van het jaar veel te veel bestellingen aangenomen omdat ik echt geen nee kon zeggen. Het resultaat, voordat de zomer begon was ik er even helemaal klaar mee :lol: . Eigen schuld natuurlijk maar ik wil zo graag iedereen een plezier doen :s.

Ik heb naast het taarten bakken ook een drukke agenda dus ik moest helaas korten op het aannemen van bestellingen. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het mijn hele leven gaat beheersen (hoe super leuk ik het ook vind) en dat gevoel kreeg ik op een gegeven moment wel. Net als jou dus.

Het laatste deel van dit jaar heb ik dus een stuk minder bestellingen aangenomen. Ik zit dan wel al vol tot en met december maar het is nu goed te overzien. Het moet natuurlijk wel leuk blijven :Y

Nou, geniet van je bakstop en ik hoop je in de toekomst toch wel weer te zien op het forum want je taarten zijn echt heel mooi.

Groetjes van Arianne.

4

Allereerst wat een prachtige parade! Daar kan je trots op zijn. En wat een verstandig besluit. Sta hier voor hetzelfde dilemma  O-)  Moet ook nee leren zeggen.....

Groetjes en heel; veel succes! :thumb:

5

Hi Maris,

Mooie foto van jou in actie!
Slim om het even wat rustiger aan te doen ook.
Maarre, een leuke workshop ga je zo af en toe nog wel doen toch  :Y

6

Prachtig werk heb je geleverd en superfoto's!
En voor je besluit, kan ik alleen maar begrip op brengen. Ik denk, dat er velen in hetzelfde schuitje zitten (spreek ik uit ervaring  ;) ). Het is echt te gek en beter om je af en toe lekker uit te leven, dan iedere week weer tot ver in de nacht te werken. Succes met je studie!

Groet, Jolanda

7

wat eeen superleuke foto's van een superleuk resultaat!
:thumb: wat betreft jouw besluit, ik heb dat besluit een flinke tijd terug ook genomen en bevalt mij prima, al gaat het soms toch weer bijna te veel worden hoor, het kriebelt te veel, maar het zijn minder opdrachten en meer voor de leuk, en dat vind ik toch prettiger. daar voel ik mij gewoon fijner bij ;)
hoop nog wel van je te horen en te zien  :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

8

Heel mooi allemaal. De bovenste is echt een prachtig geheel, leuk om zo in het personeelsblad te komen.
En goed van je dat je deze beslissing hebt genomen!  :thumb:

Bakgroetjes van Marinka!

9

Prachtige creaties allemaal, Mariska. En ook leuk je even op de foto in actie te zien  ;) . Heel veel succes met je studie, maar we zien je toch nog wel terug, hè?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

10

Mooie taarten en cc's, leuke foto's en een verstandig besluit!
Veel succes met je studie.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

Mooie parade zeg en  :thumb: voor het kunnen nemen van zo'n beslissing.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

12

Prachtige taarten en heerlijk uitziende cupcakes zeg!
Geweldig!

Succes met je 'tijdelijke' stop, je studie en het leren nee te zeggen. Misschien zien we je gauw weer.

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

13

't Zal wel een gemis zijn aan inspiratie, maar begrijp je besluit volledig.

't Kriebelt mij ook geregeld en lig 's avonds ook in mijn bedje na te denken over wanneer en hoe ik de taart wil/kan maken. Met een baan van 27 uur, 3 kleine kindjes en een druk sociaal leven bak ik alleen voor vrienden en familie wanneer ík het leuk vind, maar de verleiding wordt steeds groter als mensen vragen of ik ook niet eens voor hun wil bakken. Ben natuurlijk supertrots en wil ook veel bakken om dingen uit te proberen en leren.

Ik neem je verhaal in m'n achterhoofd mee en wens je heel veel succes met je studie en hopelijk vind je het plezier in taarten weer snel terug. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan  ;)

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

14

Ohw had ik al gezegd dat ik je parade GEWELDIG vind! Helemaal vergeten  :D

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

15

Jammer dat je ermee stopt.... Ik vind je taarten prachtig!!!
En die zebra-cups zijn enig!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

:thumb: super ziet het er weer uit!

Heel veel succes met je studie, heel goed dat je voor jezelf kiest (ik heb er af en toe best spijt van dat ik mijn studie niet heb kunnen afmaken), maar niet helemaal stoppen met de taarten he?
Ze zijn zo mooi!

Groeten op je werk aan Monique (haar zoontje zit bij die van mij in de klas..)

I never met a calorie I didn't like....

17

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! En ik kom ook zeker wel terug hoor! Ik ga lekker op jullie taarten reageren! En ik heb veel van jullie ook in mijn taarten hyves staan :)

Ik zal af en toe nog wel eens een taartje posten maar dan is het een taartje voor mezelf geweest. Dus Bren dat kriebelen dat herken ik wel!  :D

Echt je wilt niet weten wat een verademing het is dat ik nu in mijn agenda kan bladeren zonder dat er overal taarten staan :Y 

Maar ik vind het nog steeds onwijs leuk om te doen hoor maar ik kan het gewoon echt eventjes niet onder tijdsdruk! Ik moet momenteel al zoveel! Studeren enzo hahaha  :s Ik lig ook nog steeds in bed aan taarten te denken hoor  :lol:

Van het voorjaar krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huis en dan maken we een taartenzolder en dan heb ik lekker mijn eigen plekje dat scheelt ook heel veel! Want nu is het af en toe of er een bom in huis is ontploft :lol:

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

18

Wat een mooie parade! Schitterend! En super leuk een actie foto van jou! (wat een leuk shirtje heb daar aan!)

Een verstandig besluit heb je genomen, het moet wel leuk blijven!

19

Prachtige taarten, mariska!! Succes met alles en wellicht zien we toch nog af en toe een taart van je voorbij komen op het forum.

20

Wijze beslissing meid, maar ga inderdaad op je eigen momenten dat het uitkomt wel door met taarten en cupcakes maken, want je creaties zijn prachtig !!!

Groetjes, Conny