Onderwerp: Taart voor het personeelsblad en gelijk één van de laatste...
Hallo allemaal,
Ik werd op mijn werk gevraagd om een taart te maken voor het personeelsblad en dan zou ik ook worden geïntervieuwd. Nou dat vond ik natuurlijk wel leuk! En ik wist ook gelijk wat ik ging maken:
kunnen jullie mij ook gelijk een keertje zien
De toefen zijn gemaakt van swiss meringue, en de taart is gevuld met swiss meringue en zwarte bessen van jonker friss, echt een aanrader trouwens!
Deze heb ik ook pas nog gemaakt:
Ik plaats deze toch ook nog even stiekem in deze rubriek....
Zo en dat was het dan voorlopig! Ik ga namelijk eventjes stoppen met deze geweldige hobby!
Ik heb namelijk volgende week mijn laatste bestelling staan, 40 Hello Kitty CC's, misschien dat ik die nog even plaats... Maar voorlopig neem ik geen bestelling meer aan.
Het was echt niet meer te doen met al die taarten. Ik kreeg vlak voor mijn vakantie van de zomer echt geen adem meer zoveel taarten stonden er in mijn agenda ingepland. Gelukkig had ik maar bestellingen tot half oktober aangenomen.. Want ik ben 5 weken geleden weer verder gaan studeren en had van te vooren al bedacht dat ik dat vast allemaal niet meer ging redden. Ik doe namelijk ook nog 2x in de week volleybal en 1 avond ga ik met mijn hond naar de hondenschool en dan ook nog 1 avond naar college... oja en ik werk ook nog 36 uur
Het werd echt te gek, op vrijdagavond heb ik altijd een volleybalwedstrijd en tijdens die wedstrijd zat ik te denken wat ik allemaal nog moest maken voor een bepaalde taart! En als ik dan om 23:00 uur thuis kwam zat ik de hele vrijdag NACHT taarten te maken! Ik moest op zaterdag mijn wekker op 7 uur zetten om een taart af te maken
Dus dat gaan we nu anders doen weer een wijze les voor mezelf: nee leren zeggen! Tsjaa dat is best moeilijk maar het lukt me tot nu toe aardig! En af en toe een taartje kan best maar daar hoef ik geen bestellingen voor aan te nemen. Ik kan altijd wel iemand een plezier doen met een taart! En dan hoeft hij niet op een bepaald moment af en kan ik hopelijk weer genieten van het taarten maken.
Dus jullie gaan mij hier wat minder zien... maar dat was de laaste paar weekjes ook al...
In ieder geval bedankt voor het kijken naar mijn creaties!
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl