1

Onderwerp: [FEEDBACK] 1e puzzelplaatje

Net klaar met mijn eerste puzzelplaatje. Ben er zelf heel erg trots op, maar wat vinden jullie ervan? Kan hij zo op een taart? Hij komt op een witte vierkante taart van 30 x 30. Ik ben bang dat als ik alleen dit plaatje op de taart doe dat hij dan een beetje kaal is. Zou ik er dan nog bloemetjes omheen doen? Of hebben jullie nog andere ideeën?
Op een paar bloemetjes zitten geen kraaltjes. Dit heb ik na de foto nog aangepast.

http://i51.tinypic.com/112d1tl.jpg

2

Re: [FEEDBACK] 1e puzzelplaatje

Ik vind het plaatje ERG mooi geworden. Als je 'm op de taart hebt zie je vanzelf of er nog iets mist en kan je altijd nog wat extra bloemetjes en blaadjes toevoegen als het nodig is.

3

Wauw gaaf gepuzzeld en dat voor de 1ste keer,  :Y
zou inderdaad ook kijken als het erop ligt wat er nog mist de naam komt er nog op. Het enige mischien de gaatjes in het hoefijzer?

Lieve groetjes van Nicole

4

whow, hij is prachtig! Erg mooi gepuzzeld!

5

Heel erg netjes!!

En inderdaad wat Roos zegt, kijken als hij op de taart ligt. Kan me voorstellen dat je de aandacht wel wilt hebben op de puzzel :)

6

boonsnic schreef:

zou inderdaad ook kijken als het erop ligt wat er nog mist de naam komt er nog op. Het enige mischien de gaatjes in het hoefijzer?

Wat een leuke reacties. Dank jullie wel.

Nicole, ik zat idd nog te twijfelen of ik de gaatjes in het hoefijzer zou doen. Misschien dat ik ze er zo toch nog maar even in maak.

7

Rianne33 schreef:
boonsnic schreef:

Wat een leuke reacties. Dank jullie wel.

Nicole, ik zat idd nog te twijfelen of ik de gaatjes in het hoefijzer zou doen. Misschien dat ik ze er zo toch nog maar even in maak.

En dit is hem met gaatjes:

http://i53.tinypic.com/30bk95h.jpg

Mooi gepuzzeld zeg!

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

9

Inderdaad.... met gaatjes is ie af!!! Heel erg mooi gepuzzeld.... kon ik dat maar... :rolleyes:

Pluk de dag!
liefs, Anita

10

erg mooi zeg misschien zelfs wel mooier dan de kleurplaat zelf  :thumb: