Onderwerp: spookje cupcakes
Die wil ik gaan maken want mijn zoon is bijna jarig, nu zie ik hier leuke voorbeelden van spookcakejes maar wat doen jullie eronder om hem te laten ''staan''??
Iemand een idee?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spookje cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Die wil ik gaan maken want mijn zoon is bijna jarig, nu zie ik hier leuke voorbeelden van spookcakejes maar wat doen jullie eronder om hem te laten ''staan''??
Iemand een idee?
fondant eronder doen, of misschien een marshmellow, of misschien een aardbei... tja ik roep maar iets
Heb het afgelopen weekend bij de Xenos ook cupcakevormpjes gezien in de vorm van spookjes! Van die sillicone vormen. De prijs weet ik niet meer precies, maar misschien kun je daar nog wat mee.
Of gewoon de cupcakes lekker hoog laten worden en hier en daar wat in vorm snijden?
Ik moet meteen aan een negerzoen denken en die bekleden, ik heb namelijk geen idee welke spookcupcakes je bedoelt .......> ga direct even zoeken. Ik moet ook nog traktaties hebben voor mijn oktoberdochter
De Xenos vorm heb ik ook, das ook een idee!! Was ik alweer even vergeten wat ik allemaal heb
En de marsmello is een goed idee om die eronder te doen!! Thanks..
Ik heb vorig jaar ook spookjes gemaakt (foto vergeten).
Ik hab een normale cupcake gepakt hierop een rondje marspein in een leuke kleur ( ik had oranje) vervolgens een lollie pakken
( chupachup, want daar zit een papiertje om maar andere kan natuurlijk ook) en ik had witte lapjes stof geknipt en deze om de lollie heen gedaan en onder het lollie vastgezet met een dropveter. Op de stof vervolgens oogjes enzo getekend.
Ik weet niet of het zo duidelijk is maar de kids vonden het fantastisch!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spookje cupcakes