Onderwerp: Toy Story stapeltaart
Hé meiden,
Oké, de poppetjes zijn dan wel van plastic maar ik ben zóóó blij met dit eindresultaat!!!
Ik had er later nog sterrenregen in gestoken: "op naar de sterren en daar voorbij......."
Liefs José
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toy Story stapeltaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hé meiden,
Oké, de poppetjes zijn dan wel van plastic maar ik ben zóóó blij met dit eindresultaat!!!
Ik had er later nog sterrenregen in gestoken: "op naar de sterren en daar voorbij......."
Liefs José
Gave taart! Heel leuk gedaan!
ik zeg plastic fantastic! Gaaf gemaakt hoor, wees er maar trots op!
Super!!!
Heel gaaf gemaakt, super
Mooi gemaakt, leuk!
Leuke taart
Geweldige taart!
Ging eerst de taart kijken en toen pas lezen..... Was enorm onder de indruk van het boetseren .
Maar ook met plastic, het is een fantastische taart geworden.... Ik ga hem ook even opslaan en voorlopig nog niet aan mijn eigen jongens laten zien....
Echt gaaf !!!!!!!!!!!!!!!
Een erg gave taart! Mijn zoon wil er in januari ook eentje van Toy Story en heeft alvast de bestelling voor z'n verjaardag geplaatst...
Waar heb je de poppetjes vandaan, als ik vragen mag?
Scheelt een boetseerwerk ) en zal zeker een gelukkig snoetje opleveren!
Waar heb je de poppetjes vandaan, als ik vragen mag?
Scheelt een boetseerwerk
) en zal zeker een gelukkig snoetje opleveren!
Het scheelt inderdaad enorm in de tijd en volgens mij zijn kids er nog veel gelukkiger mee
De poppetjes komen uit Euro Disney en Jessie en het paard bij Toys XL.
Thanks voor alle leuke reacties!!
Leuk hoor, wat is het bovenste 'planeetje' leuk gemaakt zeg!!! En de plastic poppetjes storen mij echt niet, de kinderen zijn er vaak zeker zo blij mee .
Super leuk gedaan!
super!
Leuke taart,en voor een kind heerlijk om met de poppetjes te kunnen spelen!
Hoi José,
ik heb voor 20 november de opdracht om een toy story taart te maken en vind jou taart wel een prachtig voorbeeld! Ik vroeg me af welke maten jij hebt gebruikt en waarmee je hebt gestut. Chocosticks of kit kats kunnen (vind ik) best gebruikt worden voor een 2 lagen stapeltaart. Maar ik denk dat zo'n kleine blanda ook nog best met kitkats er bovenop kan toch? En heb je onder de blanda ook een taartkartonnetje gebruikt?
Hoop dat je me niet lastig vind met al deze vragen maar zou het heel fijn vinden als mijn taart net zo mooi wordt als de jouwe
Groetjes Maartje
Ik vind hem echt heel leuk ben zo en zo helemaal gek op alles wat met toy story te maken heeft dus ook jou taart doet het erggg goed bij me
Ik was ook zwaar onder de indruk van je boetseerkunst.
De plastic figuurtjes staan superleuk op deze gave taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toy Story stapeltaart