1

Onderwerp: Gitaart muziek taart

Eerst wilde ze een muziek taart in de vorm van een gitaar, maar omdat zij geen vulling wilde die buiten de koelkast bewaard kon worden heb ik voorgesteld om een stapeltaart te maken met daarop een gitaar.

Op het forum had ik nl wat ervaringen van medebaksters gelezen dat het toch behoorlijk stressen is om een gitaartaart in elkaar te zetten als je een vulling gebruikt die in de koelkast moet.

Ik heb geprobeerd om de gitaar van het meisje waarvoor de taart is na te maken en ook de kleur aangehouden. Verder vond ze paars er mooi.. vandaar ook deze kleur combi.
Zelf ben ik erg tevreden over het resultaat.
Ben natuurlijk ook benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://94.100.124.31/1118350001-1118400000/1118373201-1118373300/1118373241_6_Hhzi.jpeg

http://94.100.123.76/1118350001-1118400000/1118372701-1118372800/1118372791_6_vtvv.jpeg

http://94.100.118.187/1118350001-1118400000/1118372601-1118372700/1118372636_6_qGyk.jpeg

2

Re: Gitaart muziek taart

Hij is supermooi !!!

Groetjes, Conny

3

Wat ik ervan vind...gewoonweg PRACHTIG ... :thumb:  :Y  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

Hij is super, mooi strak en je gitaar mooi gemaakt :thumb:  :thumb:

5

ziet er echt onwijs mooi en lief uit, knap gemaakt

Pluk de dag

6

Ik vind hem superpoepiewauw, geweldig, mijn zoon is in november jarig zit op les en wil een gitaartaart,en ik vind deze veel super, hoop dat je het niet erg vind dat ik hem opsla en hem gebruik als insipik?

heb je een kleine how-to voor mij hoe dit aan te pakken !! gewoon aan beginnen zeker ha ha en de snaren ? oja hoe groot was hij?

alvast bedankt voor een mooi voorbeeld voor mij

Lieve groetjes van Nicole

7

boonsnic schreef:

Ik vind hem superpoepiewauw, geweldig, mijn zoon is in november jarig zit op les en wil een gitaartaart,en ik vind deze veel super, hoop dat je het niet erg vind dat ik hem opsla en hem gebruik als insipik?

heb je een kleine how-to voor mij hoe dit aan te pakken !! gewoon aan beginnen zeker ha ha en de snaren ? oja hoe groot was hij?

Natuurlijk mag je hem ter inspiratie gebruiken!
Ik heb de gitaar eerst op papier afgedruk en uitgeknipt (zelfde als bij puzzelplaatjes). Maar omdat ik de gitaar graag op de taart wilde neerzetten had ik een ondergrond nodig. Deze heb ik gemaakt door eerst de hele omtrek van de gitaar uit wit fondant te snijden. Deze heb ik heel goed laten drogen (aantal dagen) en vervolgens heb ik alles uitgeknipt, gesneden uit fondant en op de gitaar gelegd.
Voor de snaren heb ik flower wire gebruikt.
De taart waar hij op staat was 30 cm + 25 cm. De gitaar was denk ik 10 cm.

8

Een hele leuke topper!

Heel mooi gemaakt!!!

If live gives you lemons, make lemonade!

10

prachtig!!!! :thumb:  :thumb:  :Y

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

11

Heel mooi !!!!

Groet, Jolanda

12

WOW, geweldig mooi gedaan!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

13

Prachtig.

Wat ik me afvraag is hoe je de ruitjes met parels op de onderste taart zo mooi gelijkmatig krijgt. Is daar een speciale mal voor of doe je dat uit de losse hand?

14

jeetje wat een mooie gitaar! die sla ik op ;)

15

Miranda1976 schreef:

Prachtig.

Wat ik me afvraag is hoe je de ruitjes met parels op de onderste taart zo mooi gelijkmatig krijgt. Is daar een speciale mal voor of doe je dat uit de losse hand?

Dank je wel.
Voor de ruitjes heb je een mooi tooltje: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2093

16

Heel,heel erg mooi! :thumb:

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

17

Supermooie taattopper en mooie strakke ondertaarten. Helemaal goed.

Groetjes, Elly

18

Geweldig mooi gedaan! :thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

19

Een woord::: WAAW!!!! Wat een prachtige taart!!!!! Heel heel erg mooi!!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

20

Bedankt voor al jullie enthousiaste reacties... dat doet een mens goed  :)

21

Vind hem écht waanzinnig. Mooi gedetailleerd ook. :Y

22

Alexandra13 schreef:
boonsnic schreef:

Ik heb de gitaar eerst op papier afgedruk en uitgeknipt (zelfde als bij puzzelplaatjes). Maar omdat ik de gitaar graag op de taart wilde neerzetten had ik een ondergrond nodig. Deze heb ik gemaakt door eerst de hele omtrek van de gitaar uit wit fondant te snijden. Deze heb ik heel goed laten drogen (aantal dagen) en vervolgens heb ik alles uitgeknipt, gesneden uit fondant en op de gitaar gelegd.

hey bedankt voor je beschrijving ik zal eens op zoek moeten naar een plaatje, moet te doen zijn. Heb er zin in :Y

Lieve groetjes van Nicole

23

Super gewoon! Echt prachtig!

24

boonsnic schreef:
Alexandra13 schreef:
boonsnic schreef:

hey bedankt voor je beschrijving ik zal eens op zoek moeten naar een plaatje, moet te doen zijn. Heb er zin in :Y

Als hij een eigen gitaar heeft kan je natuurlijk gewoon een foto maken en printen....of anders afbeelding van gitaar googlen. Succes en ben benieuwd naar jouw resultaat.

25

Echt heel mooi gemaakt zeg!!!!
Die gitaar is net echt!

Groetjes Marianne