1

Onderwerp: FunCake mix voor Cupcakes

Hoi,
Ik heb laatst een zak 5 kilo (hallelujah) funcake mix voor cc gekocht - ja, beetje veel, maar vooruit dacht ik...
Dan zat ik me aftevragen of ik ook bv cacao poeder er door kon doen, of citroensap - ik noem maar wat- ?
Iemand al eereder geprobeerd??

2

Re: FunCake mix voor Cupcakes

Ik gooi er regelmatig citroenrasp door, dus citroen sap zal ook wel kunnen.
En cacao heb ik zelf nog nooit gedaan, maar dat kan vast ook wel.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

als je die citroenrasp erin doet in welke stap doe je dat dan....
cupcakes mix is voor mij ook nieuw... partner wil geen taart meer dus nu maar cupcakes !

4

yentl schreef:

partner wil geen taart meer dus nu maar cupcakes !

:D  :D  :D (en dan ook gelijk 5 kilo hihihi)

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

5

Ik doe er regelmatig een paar lepels cacao bij, heel lekker hoor! Soms een extra eitje als het beslag erg dik wordt.

Succes!

6

Net klaar met een lading minicupcakes met speculaaskruiden, moet nog even afkoelen, maar beslag - ja kan het ook niet laten om stiekem een lepeltje te proeven - was erg lekker!

7

nee ik heb het gehoude bij 1 kilo vandaag gebakken .
cupcakes met chocade chips erin en met choclade icing en choclade knispers afgemaakt..... zag er weer heerlijk uit ga morgen een lading proberen met citroenrasp en icing met vanille en citroenversiersels

8

Ik wil ook een 5 kg zak  :D .

moethetergensovergaan.web-log.nl

9

Ja, ik dacht ik vraag over de mix - vond het een beetje jammer om mijn mix te "verspillen" - maar eigenlijk is het gewoon een kwestie van gewoon uitproberen, toch?
Gisteren een stuk of 40 minicupcakes met speculaaskruiden gemaakt. versierd met amandelbotercreme en afgemaakt met een kruidnoot. En dan voor school nog wat met kaneel, gevuld met appel en bakkersroom met kaneel er op! Lekker, lekker!

10

ik had er weer 24 gebakken om te trakteren op mijn werk... twee soorten gemaakt en we zijn met ze dertienen maar alles was op of is mee naar huis gegaan. ze zeiden die moet je verkopen  :)  nu dus maar 5 kg besteld :shh: