1

Onderwerp: waarmee maak ik een monsterjam

Hallo lieve medebaksters, ik wil volgende week een monsterjam boetseren voor op een taart voor mijn kleinzoon. Ik heb modeling paste gekocht, maar is het slim om dit te gebruiken en kun je het dan nog eten? Of kan ik beter marsepein met tylose gebruiken en kan dit dan ook nog gegeten worden? Vast bedankt voor jullie hulp, groetjes aane-mieke

groetjes, anne-mieke

2 Laatst bewerkt door annetje9 (30-09-2010 09:34)

Re: waarmee maak ik een monsterjam

Sorry, ik had niet goed op het pak gekeken en heb dus geen pastillage , maar modeling paste.

Dat stond er ook al, vergissing omdat ik de zoekfuncties heb gelezen.
blond.

groetjes, anne-mieke

3

ik gebruik voor boetseren altijd de bakels fondant..die hard lekker goed uit...evt kunje bij bepaalde onderdelen die echt hard moeten worden tylose gebruiken..marsepein zou ik niet gebruiken voor een monstertruck..zelfs met tylose wordt het niet hard..
even een plaatje zoeken van een monstertruck en dan na proberen te maken...succes...het is zo leuk!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

dank je wel conny, ik heb geen fondant, maar zal zien dat ik het ergens kan kopen. je denkt dus dat modelling paste niet zo goed is, ik had het er speciaal voor gekocht, maar dat is niet erg.
Een voorbeeld heb ik al, een monsterjam van mijn kleinzoon.
In ieder geval hartelijk bedankt. groetjes, a.m.

groetjes, anne-mieke