Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zit niet te dromen jongen...
Whahaha! wat leuk!
Kirsten
Wat leuk zeg, maar ga je dit nog op een taart gebruiken ofzo, als topper? Het ziet er echt fantastisch uit. Ik vind je berichttekst trouwens echt geweldig. Ik vroeg me al af wat zou dat voor iets zijn en toen ik die pizza zag moest ik wel lachen.

Nee, niet voor op de taart. Het is een koekje! Nou ja, eigenlijk 8 koekjes.
Prachtig! Eerst dacht ik, wat doet een pizza hier? Toen, wat een dunne taart, toen, ooh! Koekje!
Erg leuk!
Helemaal leuk!!
haha wat issie leuk!! 
Nee, niet voor op de taart. Het is een koekje! Nou ja, eigenlijk 8 koekjes.
Whoops foutje, maar ik vond het een beetje moeilijk op de foto te zien dat het een koekje was. Maar dan is het wel een heel erg leuk koekje hoor, echt goed gedaan!!
Prachtig! Eerst dacht ik, wat doet een pizza hier? Toen, wat een dunne taart, toen, ooh! Koekje!
Erg leuk!
Dacht precies hetzelfde
,
lekker ook met dat wijntje erbij 
Mijn vriend vraagt of je ook bezorgd ?? 
Em schreef:Nee, niet voor op de taart. Het is een koekje! Nou ja, eigenlijk 8 koekjes.
Whoops foutje, maar ik vond het een beetje moeilijk op de foto te zien dat het een koekje was. Maar dan is het wel een heel erg leuk koekje hoor, echt goed gedaan!!
Dat was ook de bedoeling dat het niet op een koekje lijkt 
Heel erg leuk!!!!!
Geweldig!! Wat een super koek... eh pizza.... eeehhh nee toch een koek!! Gaaf!
lleeuukk!!
Dit is leuk bedacht zeg! Heel origineel en leuk uitgevoerd, net echt.
hihi wat gaaf! Ik vind hem echt heel leuk 
edit: ow ik zie net dat het koekjes zijn! 
Bedankt voor de leuke reacties! Ik had deze 'pizza' in de keuken gezet bij mij in huis. En twee huisgenoten waren blij verrast toen ze er een hap van namen... he he... hij was ook binnen 10 minuten op (al gaat dat ook makkelijk met 5 huisgenoten).
wat leuk!! 
Geweldig!! Zat mij al af te vragen wat je nu voor bodem gebruikt had. is het gewoon een koekje...waah...
Ik vind hem echt super goed! 
Geweldig!
Echt super gaaff 
mag ik vragen welk koek recept je hebt gebruikt?
en de kaas, is het witte chocolade of wat anders? haha 
Geweldig !!!!!!!
Gelukkig ben ik niet de enige die niet precies wat de bodem was
. Ik heb er nog een paar keer heen gekeken maar je hebt me echt goed voor de gek gehouden haha

Helemaal leuk!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Zit niet te dromen jongen...