Onderwerp: bruidstaart
tja, spannende opdracht dit. niet zo zeer w.b. moeilijkheid maar meer omdat het a.s. bruidspaar bij mij kwam met de moeder van de gom. moeders betaalde en zij mochten mij vertellen wat ze ongeveer wilde. toen moest het stel weg en wilde moeder precies vertellen hoe het moest ik heb toen het paar wel gevraagd of zij dit goed vonden en moeders de vrije hand wilde geven..... beetje lastig voor mij want de bruid had iets anders in gedachten dan de gom... dus het was best wel lastig om van beiden de wensen te respecteren en moeders had weer een ander idee. uiteindelijk de tekening klaar. een paar dagen later kreeg ik een berichtje van de a.s. bruid of er toch ook nog een vlinder op zou mogen.... tja van mij wel natuurlijk, maar dat moest maar ff met moeders overlegd worden. na goedkeuring toch ook de vlinder er maar bij gedaan.... ik vond het best raar om zo te werken. elk bloemetje, elk strikje en lintje moest bijna tot op de mm worden bepaald door de moeder. maar ik hoop dat ze er toch blij mee zullen zijn en dat ze allen tevreden zullen zijn.... owja, of moeder voordat ik de taart naar de locatie zou brengen nog even langs mocht komen om te kijken naar de taart. ik heb hier natuurlijk in toegestemd maar haar uitdrukkelijk vermeld dat ik er zo kort voor levering niets meer aan kan/ga veranderen
de bovenste is gevuld met chocoladecreme en aardbeienvlaaivulling, de middelste heeft een laag vanille creme en lemoncurd en de onderste is gevuld met vanille creme en 4 vruchtenjam.
ik ben in ieder geval wel heel blij met het resultaat en alles ging precies zoals het moest gaan.