Onderwerp: Mama ... ik wil een dierentaart!
en wat maakt mama dan ....

Bedankt voor het kijken!
Groetjes
Isabelle
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mama ... ik wil een dierentaart!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en wat maakt mama dan ....

Bedankt voor het kijken!
Groetjes
Isabelle
En wat maakt mama dan?
Echt een superleuke dierentaart!
Kan niet kiezen welk dier nou het leukste is, ze zijn allemaal heel erg goed gelukt volgens mij.
Ik zit even te verzinnen hoe je dat nou gedaan hebt met die bovenste laag op het gras van de onderste laag, het lijkt wel of je een taartkartonnetje hebt bekleed met fondant en dat op het gras van de onderste laag hebt gelegd, of heb je het anders gedaan? Ik vind het er in ieder geval grappig uitzien zo.
Supervrolijke stapel! En wat een leuke beestjes!
Heel erg goed geboetseerd! Heel leuk 
geweldige taart...
Echt heel knap geboetseerd
Je mag er trots op zijn
leuk!
Mooi 
Adorable!!! Echt heel schattig en inderdaad, dat grasrandje is erg leuk gedaan zo.
Schattig....
Wat een lief schattig taartje!
Wat een schatje,zoo leuk!
Inderdaad, ik heb een taartkartonnetje bekleed met fondant! Normaal gezien steek ik enkel een klein kartonnetje onder de 2de laag taart, maar omdat de diertjes redelijk zwaar waren en ik niet wou dat de onderste taart zou inzakken, heb ik een heel kartonnetje gebruikt!
Natuurlijk
gingen toen de randen omhoog staan en vandaar heb ik er gras moeten onder plakken wat eigenlijk best nog een leuk resultaat gaf
Bedankt voor de leuke reacties
Isabelle
hele leuke dieren taart.
ik vind je flamingo erg leuk 
ik vind hem helemaal leuk!!!
He Bella,
hoe heb je die flamingo gemaakt? Super leuk. Ik ben bezig met het maken van een volledige flamingo taart toen ik deze tegen kwam.
Hoe heb je het lichaampje aan de hals vastgemaakt?
Groetjes!
Ik vind hem echt onwijs leuk!!!
Aaahh...wat een schatje zeg!
Hallo, ik heb de nek van de flamingo goed laten drogen zodat die keihard werd en vervolgens heb ik hem met roze royal icing vastgeplakt aan het lijfje en rechtop laten drogen. Het is al een hele tijd geleden, maar ik weet wel nog dat het gemakkelijker leek dan het was
Succes
Die flamingo is gewoon TE leuk! Super opgelost!
wat ontzettend leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mama ... ik wil een dierentaart!