Onderwerp: spoed help!!! icingsheet op marsepein
ik heb een foto op icing sheet maar hoe krijg ik dit op marsepein?? er staat op plasitc eraf heb ik ging makkelijk maar hoe gaat dat andere papier eraf dan??? waar de intructies opstaan???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spoed help!!! icingsheet op marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik heb een foto op icing sheet maar hoe krijg ik dit op marsepein?? er staat op plasitc eraf heb ik ging makkelijk maar hoe gaat dat andere papier eraf dan??? waar de intructies opstaan???
welk ander papier bedoiel je dan op een icing sheet zit alleen een plastic achterkant en verder niks ???????
bedoel je dat het velletje papier met instructies vast zit aan je icing sheet?
Ik zou niet weten hoe je die eraf moet krijgen diegene die het je gestuurd heeft had beter de icingsheet in een plastic hoesje kunnen doen zodat het nergens aan vast bleef plakken...
succes!
ja er zat een plastic hoesje op die ging er makkelijk af en dan aan de ander kan een gewoon papier met instructies ik heb het marsepein nat gemaakt en toe het hele blad erop gedaan en toe maar het gewoone papier (waar de instructies opstaan) ook maar nat gemaakt en toen ging het er wel af (met moeite hoor) maar het plaatjes was niet mooi afgedrukt heel wazig dus uiteindelijk heb ik het niet gebruikt maar dan weet ik dat voor de volgende keer
iigv bedankt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » spoed help!!! icingsheet op marsepein