Onderwerp: sesamstraat taart,woezel en pip
Ik had met de woezel en pip taart zo een drama dat was mijn ergste nachtmerrie......
Ik heb al zoveel taarten gemaakt en het is nog nooit fout gegaan met bezorgen of afhalen...
Die mevrouw kwam uit alphen aan de rijn de taart afhalen in zandvoort best wel even rijden, maar goed de taart was zoals op de foto bij het afhalen ik had er alleen de verkeerde naam opgezet is mij ook nog nooit overkomen dat was dus al een voorteken
Dat heb ik snel aangepast en die mevrouw ging met een leuke taart naar huis.
Toen zij eenmaal thuis aangekomen was de taart naar haar zeggen ingezakt/ en gesmolten hij heeft bij mij de halve dag in de koelkast gestaan en er was niks aan de hand dus ik ga er vanuit dat dit door de auto rit is gekomen ???????
Maar ze was zo vriendelijk dus ik had aangeboden om desnoods snachts door tegaan en de taart opnieuw te maken mijn man aangeboden om om half 6 van huis weg te rijden om de taart betijds bij ze afteleveren hij moest ook werken...
Maar dat was niet nodig want ze vonden het zonde om deze taart weg te gooien want het was tenslotte een mooie taart.
Nu geef ik de helft van hun geld terug niet omdat ik vind dat het mijn schuld was het is niemand schuld zo bedoel ik het ook niet maar puur omdat ik het netjes wil afhandelen.
Hoe lossen jullie dit soort dingen op mocht het een keer voorkomen?????
of hyve sprookjestaarten