1

Onderwerp: sesamstraat taart,woezel en pip

Ik had met de woezel en pip taart zo een drama dat was mijn ergste nachtmerrie......
Ik heb al zoveel taarten gemaakt en het is nog nooit fout gegaan met bezorgen of afhalen...

Die mevrouw kwam uit alphen aan de rijn de taart afhalen in zandvoort best wel even rijden, maar goed de taart was zoals op de foto bij het afhalen ik had er alleen de verkeerde naam opgezet is mij ook nog nooit overkomen dat was dus al een voorteken :nooo
Dat heb ik snel aangepast en die mevrouw ging met een leuke taart naar huis.
Toen zij eenmaal thuis aangekomen was de taart naar haar zeggen ingezakt/ en gesmolten hij heeft bij mij de halve dag in de koelkast gestaan en er was niks aan de hand dus ik ga er vanuit dat dit door de auto rit is gekomen ???????
Maar ze was zo vriendelijk dus ik had aangeboden om desnoods snachts door tegaan en de taart opnieuw te maken mijn man aangeboden om om half 6 van huis weg te rijden om de taart betijds bij ze afteleveren hij moest ook werken...
Maar dat was niet nodig want ze vonden het zonde om deze taart weg te gooien want het was tenslotte een mooie taart.
Nu geef ik de helft van hun geld terug niet omdat ik vind dat het mijn schuld was het is niemand schuld zo bedoel ik het ook niet maar puur omdat ik het netjes wil afhandelen.

Hoe lossen jullie dit soort dingen op mocht het een keer voorkomen?????
http://94.100.122.223/1112350001-1112400000/1112390801-1112390900/1112390819_5_BC5p.jpeg
http://94.100.116.148/1112350001-1112400000/1112390601-1112390700/1112390604_5_-_AP.jpeg

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

2

Re: sesamstraat taart,woezel en pip

Mag ik mijn eerlijke mening geven? Natuurlijk is het heel vervelend voor die mevrouw, maar dat is ook een beetje haar risico. Ik vind dat je heel lief hebt gereageerd, weet niet of ik zo coulant zou zijn :thumb: . Zij had moeten zorgen voor evt airco, koeling in de auto. Bij mij geld dan ook : Garantie tot aan de deur ;).

Joke77 schreef:

Mag ik mijn eerlijke mening geven? Natuurlijk is het heel vervelend voor die mevrouw, maar dat is ook een beetje haar risico. Ik vind dat je heel lief hebt gereageerd, weet niet of ik zo coulant zou zijn :thumb: . Zij had moeten zorgen voor evt airco, koeling in de auto. Bij mij geld dan ook : Garantie tot aan de deur ;).

Ik ben blij dat je je mening geeft zat echt even met mijn handen in mijn haren.
Ik ga die regel ook invoeren ik ben nog niet zo heel lang bezig en zoek nog een beetje mijn weg hier en daar helemaal als het over dit soort dingen gaat .....

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

4

Ik ben blij dat je je mening geeft zat echt even met mijn handen in mijn haren.
Ik ga die regel ook invoeren ik ben nog niet zo heel lang bezig en zoek nog een beetje mijn weg hier en daar helemaal als het over dit soort dingen gaat .....

Dat snap ik heel goed hoor, had dat ook wel toen ik net begon! Tegenwoordig druk ik de mensen op het hart dat ze zelf voor koeling moeten zorgen. Je bent nog niet zo lang bezig zeg je?? Nou meid, mn complimenten hoor, je taarten zien er super uit! :)

5

Twee hartstikke leuke taarten!!  :thumb:

Wat het vervoer betreft:
Wij zorgen er uiteraard voor dat de taart stabiel is, maar het vervoer is voor eigen risico.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

6

wat een leuke taarten  :thumb:
en wat jammer van de woezel en pip taart..als dat nog nooit gebeurd is dan moet t met het vervoeren verkeerd zijn gegaan.
Lijkt mij ook niet jouw fout

Leuke taarten!
Wat een rot verhaal, ik kan me voorstellen dat je je verantwoordelijk voelt. Maaaaaaar dat ben je natuurlijk niet.
Het bewijs dat je bij aflevering had zegt genoeg.
Best brutaal van die mevrouw om daarover te bellen want dat kon ze zelf ook wel weten, kotom laat je niet gek maken!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

8

Hardstikke leuke taarten! Wat jammer van je W en P taart. Maar jij hebt de taart toch keurig afgeleverd. Je hebt de foto´s ervan.  Dus er zal waarschijnlijk echt iets mis zijn gegaan tijdens het vervoer...

9

beide prachtig uitgevoerd  :thumb:

When someone asks if you'd like cake or pie, why not say you want cake and pie?

10

hartstikke gave taarten...hmm, ik heb ook nog nooit zoiets meegemaakt, maar dit zet mij wel aan het denken over evt.  'alg. voorwaarden'. ik denk dat ik hetzelfde zou dan als jij. Ook niet vanwege schuld oid, maar omdat je iemand een mooie taart gunt en waar het fout is gegaan laat je dan in het midden...maar misschien ben ik daar véél te onervaren voor en moet ik het zakelijker zien...

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

11

Wat een gave taarten zeg!! Goed geboetseerd!

Ik vind het ook het eigen risico van die mevrouw, zij heeft m zelf vervoerd, wellicht is ze met 110 over de hobbels en bobbels van de straat gegaan. Dat overleefd geen enkel taartje natuurlijk!

.. Want taart kan altijd!!

12

Wat een leuke taart! Ik heb het nog nooit gehad, maar we hebben allemaal wel eens zelf een taart in de auto vervoerd, en zo'n gestapelde taart is gewoon heel tricky!
Ik denk toch echt dat het door haarzelf komt, en inderdaad, gerantie tot de deur. Ik zet m zelfs altijd nog in hun auto (bij de voeten van de pasagiersstoel, op de stoel of achterbank hangt tíe schuin) en dan maak ik zo'n grapje erbij van; zo, tot hier is ie goed afgeleverd!
Ik woon naast Alphen, had ik het geweten was ik er wel even heen gereden om te kijken, te beoordelen (!) en eventueel iets te repareren. Volgende keer je taartzusters inschakelen en heel cool zeggen, oh mijn collega woont bij u in de buurt die komt wel even kijken!

Groetje Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

13

Twee prachtige stapels, heel erg mooi!
Erg vervelend als zoiets gebeurt inderdaad, ik zeg ook altijd erbij hoe het vervoerd en gekoeld moet worden. Risico is vanaf dat het bij mij de deur uit gaat voor de klant.

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

14

Nathasja schreef:

. Volgende keer je taartzusters inschakelen en heel cool zeggen, oh mijn collega woont bij u in de buurt die komt wel even kijken!

:lol: Hahahaha die ga ik onthouden  :+

15

Nathasja schreef:

Wat een leuke taart! Ik heb het nog nooit gehad, maar we hebben allemaal wel eens zelf een taart in de auto vervoerd, en zo'n gestapelde taart is gewoon heel tricky!
Ik denk toch echt dat het door haarzelf komt, en inderdaad, gerantie tot de deur. Ik zet m zelfs altijd nog in hun auto (bij de voeten van de pasagiersstoel, op de stoel of achterbank hangt tíe schuin) en dan maak ik zo'n grapje erbij van; zo, tot hier is ie goed afgeleverd!
Ik woon naast Alphen, had ik het geweten was ik er wel even heen gereden om te kijken, te beoordelen (!) en eventueel iets te repareren. Volgende keer je taartzusters inschakelen en heel cool zeggen, oh mijn collega woont bij u in de buurt die komt wel even kijken!

haha hartstikke lief, ik hoop natuurlijk dat dit nooit meer gebeurt maar mocht het ooit nog een keer gebeuren dan doe ik dat zeker :)

Groetje Nathasja.

www.sprookjestaarten.nl
of hyve sprookjestaarten

16

Wat een schatjes.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!