1

Onderwerp: ornamenten bruidstaart (1e voor een onbekende)

Ik wacht nog op hun reactie... Ze waren er niet toen we de taart gingen afleveren... we zijn ontzettend benieuwd...

Alles (behalve het bruidspaar) is met de hand gemaakt...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JPGWTN8C.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BFQIQGQE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A7RDHZXA.jpg

ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Gevuld met champagnebc en kersenvlaaivulling

Happiness is a CAKE!!

2

Re: ornamenten bruidstaart (1e voor een onbekende)

Mooie roosjes en prachtige kleur paars! Ik vind je taart mooi, lekker simpel daar hou ik wel van!

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!

3

Ik vind je kleurencombi erg leuk maar ik had de "slingertjes" dunner gemaakt. Dan is het geheel wat "fijner", het komt nu zo grof op mij over.

Volg je hart...want dat klopt!

4

mniek schreef:

Ik vind je kleurencombi erg leuk maar ik had de "slingertjes" dunner gemaakt. Dan is het geheel wat "fijner", het komt nu zo grof op mij over.

Op verzoek van het bruidspaar heb ik het met dikke lijnen gemaakt.
maar ik begrijp je punt...

en het was een hele karwei om alles met sugargun en 2 tandenstokers vorm te geven. maar ben blij met het resultaat..

Happiness is a CAKE!!

5

Ik geloof zeker dat het een hele klus geweest is die dikke slierten zo strak te krijgen. Knap hoor. Ik vind de kleur paars ook prachtig bij het wit.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6 Laatst bewerkt door Emine (29-09-2010 14:06)

geplaatst op Sep 28, 2010 12:24 PM
Lieve Emine, heel erg bedankt voor het maken van onze bruidstaart! Het was precies de taart die we wilden! Niet alleen de buitenkant was prachtig maar de taart smaakte ook heerlijk! Onze kinderen konden er maar niet vanaf blijven .......! Wij wensen jou heel veel succes met je eigen bedrijf en wij zullen je zeker aanbevelen bij anderen!! Liefs, .......

Wat een fantastische reactie van het bruidspaar. Hier doen we het toch voor... ;)

Happiness is a CAKE!!

7

heel mooi hoor... :thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

8

Fijn dat je zo'n leuke reactie had van het bruidspaar. Alleen zou ik niet de namen + achternaam hier noemen i.v.m. privacy. Dat zij dat in jouw gastenboek zetten is natuurlijk prima maar ik zou hier niet de namen vermelden op een openbaar forum. Maar goed....dat is slechts mijn mening.

Volg je hart...want dat klopt!

9

mniek schreef:

Fijn dat je zo'n leuke reactie had van het bruidspaar. Alleen zou ik niet de namen + achternaam hier noemen i.v.m. privacy. Dat zij dat in jouw gastenboek zetten is natuurlijk prima maar ik zou hier niet de namen vermelden op een openbaar forum. Maar goed....dat is slechts mijn mening.

je hebt helemaal gelijk... heb het meteen aangepast

bedankt dat je me erop attendeert

Happiness is a CAKE!!

10

Het is een hele mooie taart.
En als het bruidspaar dan zo'n reactie geeft kan je dag niet meer stuk!

Groetjes Gerien

11

grietje schreef:

Het is een hele mooie taart.
En als het bruidspaar dan zo'n reactie geeft kan je dag niet meer stuk!

inderdaad... krijg ook nog foto's van ze van toen ze de taart aan het snijden waren etc... leuk voor op mijn site...

Happiness is a CAKE!!

12

vind het ook een mooie taart. vraag mij alleen af of de onderste taart scheef is, of dat het door de foto komt.

13

door de foto denk ik... alhoewel het niet geheel recht was... eerste keer mijn 30cm vorm gebruikt. maar de bruidspaar vond het super... en daar ben ik blij om

Happiness is a CAKE!!

14

mooie simpele taart.
Idd de slierten zouden voor ons ook dunner mogen maar als het bruidspaar het zo wil, dan moet je het ook zo doen.

15

WOW... Emine....Een mooie taart met leuke kleuren!!! :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita