1 Laatst bewerkt door Famke84 (25-09-2010 08:10)

Onderwerp: Frosting

Ik heb gister bij de Makro een pot Whipped Frosting meegenomen van Betty Crocker.
Nu vraag ik mij af wat ik er precies mee kan doen. Ik vermoed zelf dat ik hiermee de biscuit kan vullen en afsmeren? Vraag het voor de zekerheid even hier, wil geen risico's nemen.

Moet ik nog iets mengen door deze frosting?
Ik heb de vanille smaak meegenomen en dacht dat ik hier misschien nog wat citroenrasp of druppels doorheen zou kunnen doen om het meest zoete er vanaf te kunnen halen (marsepein en fondant zijn zelf ook al zo zoet)

(naast vanilla hebben ze ook chocolade in het assortiment)
http://media.thenewstribune.com/smedia/2010/05/12/00/1059239.highlight.prod_affiliate.5.jpg

2

Re: Frosting

Dat is waar ook, die heb ik ook nog staan! Dank je wel daarvoor vast....  :thumb:

Ik heb het gekocht om te gebruiken als snel klaar-afsmeer-'spul' en ga er blind vanuit dat je het minimaal/zeker dus daarvoor kan gebruiken.

3

Ik gebruik het om cc's mee af te smeren.
Het is nl heel stevig spul en ik vraag me af of het als vulling niet veel te zoet is (ik denk dat je het dan eerst moet verwarmen om het goed te kunnen smeren zonder je kapsel kapot te trekken).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

4

Ik heb er laatst een taart mee gevuld.. was erg zoet maar wel erg in smaak gevallen bij de klant.. Was voor een amerikaan en die zijn gek op frosting!

Afsmeren durfde ik er niet mee.. dus als iemand daar t anwoord heeft??  :Y