1

Onderwerp: SPOED! Help! Bruidstaart/topper probleempje!

Ik moet vanmiddag een bruidstaart bezorgen....

Wil het onheil dat de bovenste laag van 4 is ingezakt onder het gewicht van mijn topper....!!! En ik ben gewoon aan het werk, dus ik heb zeer weinig tijd om dit te verhelpen. Zit echt even met mijn handen in het haar!

Ik bekleed de taart opnieuw, hopelijk gaat dat goed.... de toppers moet ik maar zo goed en kwaad als het kan maar weer wat aan elkaar lijmen.... maar waar ik nog het meeste mee zit:

hoe kan ik nou de topper (2 losse geboetseerde poppetjes) goed stevig op de bovenste taart zetten.....? Hij zakt namelijk in....
Moet ik het stutten....? Maar dat ziet er natuurlijk niet uit....! Hebben jullie nog snelle tiips voor mij...? Ik zie het even niet meer zitten!

Hoop op jullie reactie/hulp!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

Re: SPOED! Help! Bruidstaart/topper probleempje!

Poppetjes op een klein cakeboard, bekleed met dezelfde kleur als je taart. Dan je toppertje erop plakken met wat ri.
Dan je bovenste taartje stutten, en op de locatie de cakeboard met topper erop.

Nog sneller is het om rietjes te gebruiken als stutmateriaal. even zien waar je poppetjes komen te staan, dan bij hun voetjes wat rietjes in de taart.
Op locatie een dotje ri op de rietjes en je toppertje erop.

Volgende ker als je zo'n zware topper hebt, kun je hem beter meteen op een cakeboard maken. Of je moet zo'n lange stokjes in hun benen gebruiken dat ze het cakboard van het bovenste taartje raken, snap je??

Succes!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Re: SPOED! Help! Bruidstaart/topper probleempje!

:think: Ik denk dat ik het inderdaad zou stutten onder het poppetje, dus een stokje of chocostokje recht inder het poppetje. Of je maakt een rondje waar je het bruidspaar opzet en die zet je dan bovenop de taart en daaronder stut je, dan zie je het ws niet.

succes!

Veel liefs Rafaëla