1

Onderwerp: Mojito-toeven.

Omdat ik net m'n standaard binnen kreeg, wilde ik natuurlijk meteen cuppies bakken, gelijk even de mojiti-patidess uitgeprobeerd, best lekker maar doe mij de aardbei maar ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KCYWWSCP-D.jpg

2

Re: Mojito-toeven.

Hmmm mojito  :9 lijkt me erg lekker! Mooie cuppies ook :)

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Oooooo, mojito..... zo lekker!!! Maar smaakt het er wel een beetje naar? Vond de champagne van Patidess namelijk niet te kauwen  :nooo

Deze cc zien er heerlijk uit!

4

hoi

mm klinkt idd lekker maar dat is het dus niet :/ mmm jammer haha mijn man word 30 en nu geef ik dus een verassing feest en wilde dus ook cctjes doen (60 stuks) wist alleen nog niet wat maar ik vind dit wel een heel leuk idee zo met die toeven erop maar misschien een stome vraag hoe doe je dat :o ?? en wat kan ik daarvoor het beste gebruiken ik wil wel verschillende smaken wel zo leuk en dan heb ik ook nog zijn foto op postzegelformaat laten drukken dus die komen er ook op..

bedankt

5

mooi geworden hoor!

Mag ik vragen waar je die cupcakes / muffin houdertjes gehaald hebt?

Liefs Samantha

6

kiwi schreef:

Oooooo, mojito..... zo lekker!!! Maar smaakt het er wel een beetje naar? Vond de champagne van Patidess namelijk niet te kauwen  :nooo

Deze cc zien er heerlijk uit!

Smaakt een beetje naar citroen, best lekker hoor.... maar ben zelf gewoon weg van die aarbeien-patidess  :lol:  dus als IK mag kiezen....

7

SHaak schreef:

mooi geworden hoor!

Mag ik vragen waar je die cupcakes / muffin houdertjes gehaald hebt?

Gewoon hier uit de webshop... het is nr : 415-400

8 Laatst bewerkt door Marinina (23-09-2010 16:51)

joya schreef:

hoi

mm klinkt idd lekker maar dat is het dus niet :/ mmm jammer haha mijn man word 30 en nu geef ik dus een verassing feest en wilde dus ook cctjes doen (60 stuks) wist alleen nog niet wat maar ik vind dit wel een heel leuk idee zo met die toeven erop maar misschien een stome vraag hoe doe je dat :o ?? en wat kan ik daarvoor het beste gebruiken ik wil wel verschillende smaken wel zo leuk en dan heb ik ook nog zijn foto op postzegelformaat laten drukken dus die komen er ook op..

bedankt

Het is best lekker hoor !! en van patidess hebben ze heel veel smaken !

Ik heb meringue botercrème gemaakt en daar wat patidess door gedaan, maar je kan er ook chocolade, lemon curd of jam ofzo door doen.
Je kan dus gewoon een flinke bak meringue botercrème maken, dat verdelen over schaaltjes en de smaak die jij wil erdoor doen.
Dan met een spuitzak met grote mond een toef maken, that's it !!

Je kan natuurlijk die fotootjes die je hebt er gewoon opleggen en nog een klein bloemetje erbij evt.

9

Marinina schreef:
joya schreef:

hoi

bedankt

oo dus net als slagroom spuiten dus?? en dat kan ik hier in de webshop kopen? super bedankt

groetjes kim

Het is best lekker hoor !! en van patidess hebben ze heel veel smaken !

Ik heb meringue botercrème gemaakt en daar wat patidess door gedaan, maar je kan er ook chocolade, lemon curd of jam ofzo door doen.
Dan met een spuitzak met grote mond een toef maken, that's it !!

Je kan natuurlijk die fotootjes die je hebt er gewoon opleggen en nog een klein bloemetje erbij evt.

10

Ja, gewoon net als een slagroom toef !!   :Y

11

joya schreef:

hoi

bedankt

Ik vind de mojito juist erg lekker en de champagne ook dus je kan het zeker 1x proberen