1 Laatst bewerkt door simm (20-09-2010 10:32)

Onderwerp: vraagjes..

hallo,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste taart gebakken, hoe kan ik mijn taart hier bij de tekst neerzetten?? heb hier al wel aan de zijkant staan..

Nu zag ik op filmpjes dat ze de taart eerst weer in de koelkast zetten als ze hem hebben ingesmeerd, maar hier lees ik dat jullie de taart meteen bekleden, wat is beter??

En hoe dik moet ong de laag fondant zijn???

ohh en wat gebruiken jullie om een barbietaart te maken?? gewoon een ovenschaal of een bakvorm en hetzelfde voor een vierkant taart??

Gr

2

Re: vraagjes..

ohh en wat gebruiken jullie om een barbietaart te maken?? gewoon een ovenschaal of een bakvorm en hetzelfde voor een vierkant taart??

3

Re: vraagjes..

Welkom op het forum van DeLeuksteTaarten.nl!

Zoals je kunt zien is het forum verdeeld in categorieen, en de categorieën weer in rubrieken.

De Taarten Parade is bedoeld voor het showen van je taarten, niet voor vragen. Als je de regels, de rubriekstitels en - omschrijvingen en de sticky's (belangrijke topics boven in  elke rubriek) even leest, wordt vaak vanzelf duidelijk in welke rubriek je je topic kunt plaatsen.
Uitleg hoe je een foto plaatst vind je bovenaan de rubriek 'Taartenparade', titel van het topic is Show je taart! (inclusief Howto!) en een filmpje hoe je het doet vind je in de rubriek 'Over de site'.

Verder zijn ook de zoekfunctie en de FAQ een onmisbare bron van kennis :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen (omdat je verschillende vragen hebt)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag