1

Onderwerp: Hulp gevraagd

Hee allemaal,

Kreeg een opdracht om een stapeltaartje te maken en dat was dan ook meteen de opdracht.
Toch wat meer info gevraagd en mevrouw wordt 50 jaar heet desiree en is op het moment into trombones!
Ook nog even gevraagd of ze een sjieke/klassieke taart wilden of een heel erg bonte/felle taart.
Het antwoord daarop:
Een klassieke taart is wel heel erg leuk maar een felle taart ookwel.
Oftewel had ik  niet zo veel aan.
Nou ben ik voor de sjiekere taart gegaan omdat dan de trombones mooier zouden uitkomen.
Natuurlijk zat ook nog eens alles tegen.
Nu heb ik er dit van gemaakt.
Maar nu vraag ik me af of ik nog een parelrand op het bovenste taartje moet doen.
Wat vinden jullie???

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-MSFTBPK7.jpg

P.S. Let niet op de foto moet nog mooie gaan maken.

A new hobby, a new challenge

Re: Hulp gevraagd

Denk dat dat wel leuk is, maar ik zou eerlijk gezegd dan niet de parels over de strikken laten lopen... :o
Heb je de trombone zelf gemaakt?!
Succes!

3

Ik denk dat hij zo mooi is, ik zou de pareltjes van je draperiën wegsnijden, maakt het iets strakker..maar ik vind hem zo ook mooi hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Bedoel je helemaal bovenop? Dat zou ik zou het niet doen. Heb je een crimper? Je zou dan een mooi randje kunnen maken aan de bovenkant. Als je tussen het eerste en tweede taartje bedoelt, dan ja! Dat is mooi, maar dus niet over de draperie!
Let even op je parelrandje, dat je hem niet over de draperie laat lopen en dat je ze netjes afwerkt door ze goed vast te plakken.
Ik vind je ontwerp erg leuk zo met die strikken!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

5

ik denk wel dat het afmaakt
maar ik zal ook net als de andere dames  de parels weg snijden van de striken

Deze profiel word niet meer gebruikt wegens beeindiging van hobby.
ik heb alles ook verwijderd

6

Hartstikke bedankt voor jullie reacties!!
Ja ik was al van plan ze niet over de strikken te laten lopen.
De reden dat de parels op de draperien zitten is omdat het daar heel lelijk zat en ik het goed probeerde te doen en er toen gewoon heel dom mn nagels in heb gezet.
Ik weet dat het meteen een stuk minder strak er uit ziet maar ik zie t even als enige oplossing.
Want om ze allemaal opnieuw te doen wordt me te veel werk.

Hmm.. Toch twee tegen twee.
Dan denk ik dat ik m toch nog even zo laat!

A new hobby, a new challenge