Onderwerp: Een 'Cars'- bergtaart voor Jan!
Geinspireerd door de leuke 'bergen', die al in de taartenparade te zien waren, heb ik me ook op een echt 'Cars'-landschap gestort! Leuk om te doen, waar het anders altijd de sport is om het zo strak mogelijk te doen, zijn hobbels en bobbels nu geen bezwaar ! De marsepein scheurde wel een heel klein beetje bij de verschillende rotsformaties, volgende keer niet te dun rollen, dan kun je wat meer rekken en trekken, maar cactussen, grasjes en steentjes hebben dat keurig verstopt!
Ik heb geprobeerd om nog iets nieuws toe te voegen, iets van 'mezelf'... Wie het ziet mag het zeggen!
Spannend is natuurlijk altijd of je Bliksem McQueen ook goed wil lukken, maar ik ben heel tevreden... en mijn kinderen stonden te 'wauwen', dus dat zit wel goed:
Ouders van Jan zijn nog al kritisch, dus ik heb mezelf echt moeten verkopen, hoop dat ze nu tevreden zijn, hoor het zo, taart is inmiddels weggebracht....
Gevuld met Zwitserse room en aarbeienjam, ook gedeeltelijk in de hoogste rotsformatie en 'afgeklodderd' met compacte botercreme.
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"