Onderwerp: Uitdeelschuimpjes
Na tijdens de vakantie in Zuiid Frankrijk lekkere meringues gegeten te hebben was het al snel duidelijk wat mijn zoon uit ging delen op school!
Nog op de bakplaat:
En in de uitdeeldoos:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Uitdeelschuimpjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Na tijdens de vakantie in Zuiid Frankrijk lekkere meringues gegeten te hebben was het al snel duidelijk wat mijn zoon uit ging delen op school!
Nog op de bakplaat:
En in de uitdeeldoos:
Wat een gezellige tractatie, zullen de kinderen wel blij mee zijn. Heb je bij de schuimpjes gewoon kleurstof gedaan ??? Wat een briljant idee 
ze zijn er heel mooi maar vooral lekker uit!
waarmee heb je ze opgespoten?
want ik krijg ze nooit zo mooi! 
Wat een gezellige tractatie, zullen de kinderen wel blij mee zijn. Heb je bij de schuimpjes gewoon kleurstof gedaan ??? Wat een briljant idee
Haha veel kinderen wisten niet eens wat het was! Maar het ging wel op hoor 
Ja gewoon kleurstof erdoor na het kloppen van het schuim.
waarmee heb je ze opgespoten?
want ik krijg ze nooit zo mooi!
Een snoepzak met een flinke punt eraf geknipt, heel simpel eigenlijk 
koekiemonster schreef:waarmee heb je ze opgespoten?
want ik krijg ze nooit zo mooi!Een snoepzak met een flinke punt eraf geknipt, heel simpel eigenlijk
hihi, ik zit altijd zo moeilijk te denken... 
bedankt!! 
winter72 schreef:Wat een gezellige tractatie, zullen de kinderen wel blij mee zijn. Heb je bij de schuimpjes gewoon kleurstof gedaan ??? Wat een briljant idee
Haha veel kinderen wisten niet eens wat het was! Maar het ging wel op hoor
Ja gewoon kleurstof erdoor na het kloppen van het schuim.
Is ook wat dat ze nieteens wisten wat het was... maar ja kinderen he, sommigen zijn niet gewend aan van de crea moeders haha.. ik vind ze geweldig !!!
Welk recept gebruik je? Zie er meerdere op internet en het forum langskomen maar kan niet goed beslissen welke. 
die zien er gezellig uit zeg!
hoe heb je de decoratie vastgemaakt, neem aan na afloop van het bakken? of bak je dat mee?
Welk recept gebruik je?
Hai, ik heb deze http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=14913 gebruikt. Wel handig als je hierbij een suikerthermometer hebt...
Dus ik weet niet of je hier wat aan hebt 
hoe heb je de decoratie vastgemaakt, neem aan na afloop van het bakken? of bak je dat mee?
Nee die zijn gewoon meegebakken, temperatuur voor schuimpjes is heel laag, dus dat is zeker geen probleem.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Uitdeelschuimpjes