1

Onderwerp: mario en een te dikke yoshi.....

mijn zoon is afgelopen weekend 8 jaar geworden en wilde een mario taart, maar dan wel een met yoshi.. wat een draak van een beestje is dat. hij is veel te dik geworden. Boetseren is zeker niet mijn sterkste kant. Gelukkig mag ik snel een workshop hier in volgen want dit lijkt nergens naar. Maar goed mijn zoon vond hem erg leuk gelukkig. ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RT8VTTKO-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MNRXHXCU-D.jpg

de taarten zijn gevuld met bbr, slagroom en frambozen

bedankt voor het kijken en tips zijn welkom hoor :)

ps inspiratie voor deze taart kwam van het forum weet alleen niet meer van wie, maar bedankt nog daarvoor.

Groetjes Miranda
De kunst is om de taart zo te verdelen zodat iedereen denkt dat hij het grootste stuk heeft!!

2

Re: mario en een te dikke yoshi.....

Ik vind hem ook leuk! Ben zelf ook al aan t boetseren voor de taart van mijn kereltje (wordt 9).
Ik vind "het nergens naar lijken" reuze mee vallen hoor! Alleen Yoshi niet meer laten snoepen tijdens t decoreren  :+

3

gezellige kinder taart en het boetseren vind ik aardig gelukt ik doe het je nog niet na

Groetjes Marjon

4

leuk!

5

Hij is heel erg leuk!
Mijn dochter van 5 vraagt of dat die taart ook mag als je 6 jaar wordt  :lol:  :lol: Hij valt dus in de smaak bij ons!
En ik denk dat je echt naar de opticien moet; want jij kan dus echt wél boetseren hoor :Y Misschien ben je te perfectionistisch (lekker woord voor scrabbel), maar ik vind het er echt top uitzien :thumb:
Groetjes,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

ik vind het ook echt een hele gave taart, enne ach yoshi is een echte snoeperd op de taart

7

Super mooie taart!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

8

Ontzettend leuk geboetseerd juist. Jouw lekker mollige uitvoering van Yoshi is geweldig, ik vind het een supertaart! :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

9

ik vindt het er prima uitzien hoor en joshi ach die schat hij heeft die dag gewoon net iets te veel gegeten  :lol:

prachtige taart en gefeliciteerd