Onderwerp: mijn taarten van vandaag...
2 hier en 1 in de 18 +
bruidstaartje voor ouders van een collega van mij
deze op herhaling ...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taarten van vandaag...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
2 hier en 1 in de 18 +
bruidstaartje voor ouders van een collega van mij
deze op herhaling ...
Prachtig, zoals altijd!
Wauw super zoals altijd
...., maar die bovenste is

hé nichtje,lief taartje die Hello Kitty,mag er volgende week ook weer één maken en dat vind ik altijd weer zo leuk heb deze week niks en als ik voor onszelf maak ,groei weer rond
,dus ff inhouden maar nog fijne dag Carla 
beide prachtig ...maar die bovenste is echt heel mooi brenda!!!

leuk!! Bovenste is heel mooi zeg..
Prachtig!!
Supergelukt, de bovenste is ook mijn meest favoriete!!!! 
dank jullie wel dames, ik hoef er zeker niet bij te zeggen dat de bovenste ook mijn favoriet is he
het is dat ik de kitty taart al had staan en sommigen willen niet naar een ander en alleen een taart van mij dus heel af en toe zal er nog wel zo'n soort taartje komen, maar voortaan het liefst gewoon feestelijke taarten zonder thema voor mij 
Dat bruidstaartje vind ik zo mooi. Prachtige kleuren 
idd, prachtig!!
Ik vind ze helemaal top zeg... Zou willen dat ik zulke prachtige creaties kon maken.... 
"Mijn taarten van vandaag..." Als ik dat lees, vraag ik me steeds af hoeveel taarten je maakt. Ik maak er af en toe een in opdracht en plan dat in een paar dagen of avonden. Hoe doe jij dat toch? Ze zien er altijd ook zo geweldig uit!
Zucht...
Misschien kan ik in de workshop "wavystapel" de kunst een beetje afkijken, maar ik betwijfel het.
Ware toppertjes weer; hoe krijg je het toch voor elkaar en dan nog wel 3 op een dag!
Super hoor!
nou, normaal gesproken maak ik 1-2 taarten per week. tenminste, dat probeer ik voor mijzelf maximaal te doen... maar dit is zo'n week dat het een beetje uit de hand liep... dus gisteren 4x 20 cm gebakken, 2 x 16 cm en 2x blanda 12 cm...
vanmorgen dus eerst de tietentaart gevuld en afgesmeerd en daarna de 2 x 20 cm gevuld en afgesmeerd. dan alles in de koelkast. dan keuken weer schoonmaken en kleuren mengen en bekleden, eerst de tietentaart, toen de bruids en daarna de hello kitty.
de 4 andere kapsels zijn voor de wavy workshop voor morgen
de taarten die ik vandaag gemaakt heb zijn relatief eenvoudig te maken....
veel uitsteekwerk en niet al te veel voorbereidingen met drogen... dus het valt wel mee eigenlijk...
Pfffff, "valt wel mee eigenlijk", zegt ze! Hahaha, die Bren! Je bent nu wel errrrrg grappig, hoor! ...............
Was ik ook maar zo'n Superwoman!
Nou, ik vind het maar knap, hoor. En dan ook nog zulke resultaten. Hello Kitty is een schatje, maar je bruidstaartje is inderdaad wel héél mooi, hoor!
O wat een plaatjes weer!
Ik merk dat ik veel inspiraties van jou overneem. Helemaal mijn smaak en stijl!!!!
Dus: bedankt dat je je creaties met ons deelt!!!
Ik vind ze weer prachtig en vooral de bovenste qua kleur en stijl helemaal mijn smaak!
(Net nog even je filmpje gezien voor het uitsteken van de lace flower, ging aardig met de grote, de kleine ging wat minder, maar ik blijf oefenen!)
Prachtig!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn taarten van vandaag...