Onderwerp: bruidstaart en ook Nijn voor mij
Ik kreeg mijn 1e nijn opdracht binnen, leuk nog nooit gemaakt, dus altijd weer een uitdaging en daarbij mocht ik ook nog betje big en boris fröbelen. Heerlijk middagje gezeten en toen stonden ze. De opdrachtgeefster was heel duidelijk met wat ze wel en niet wilde en dit is hem uit eindelijk geworden.
Gevuld met vanillecreme, jam en appelvlaaivulling.
Er stond ook een klein bruidstaartje met wat cupcakejes, bruidje is een cupcake liefhebber, maar wilde toch ook een taartje om aan te snijden. In het sfeertje van de trouwkaart. Ik was alleen een week te vroeg met bezorgen..hahaha miscommunicatie...alles is goed gekomen, had hem gelijk in de vriezer gedaan en het ontdooien is goed gegaan.
Taartje is gevuld met chococreme en verse aardbeitjes en jam.
en nog een bruidstaart, wat ik op zich best een eer vond dat ik die maken mocht. De bruid heeft 3 zeer bewogen jaren achter de rug, 2 waarin haar echtgenoot zeer ziek werd en dus uiteindelijk overleed en daarna kwam ze toch weer een neiuwe liefde tegen waarbij alles in een stroomversnelling kwam en in ons gehucht de nodige roddels deed ontstaan. En dan te bedenken dat ze dus iets jonger is dan mezelf!
Dit is hem geworden, ivoor met zilver ( lastige kleur zeg, heb het wel een paar keer moeten schilderen wilde het goed dekken).
De hartjes bovenop zijn hetzelfde als hun kaart.
Bovenste taartje 15 cm. gevuld met chococreme, framboosjes en frambozenjam
Middelste taart 22,5 cm. gevuld met champagnecreme, framboosjes en frambozenjam
Onderstetaart 30 cm, chocobiscuit gevuld met frambozencreme en frambozenjam.
De taart was goed voor 55 personen, ze wilde nl. ook nog mee naar huis nemen zodat ze gisteren ook nog wat hadden. Tijdens het proeven, gingen de 3 proeftaartjes ook schoon op, zefs de bloemen!!
Mocht het naar een waanzinnige locatie brengen, hier vlakbij....heb mijn ogen uitgekeken!
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/