Onderwerp: als je een slecht gebit hebt kun je beter niet kijken...
Nijntje van drie hoog, in heeeeeeeel zoete kleuren. Gevuld met een combi van aardbeienmousse, aardbeiencreme, jam, BBR en slagroom.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » als je een slecht gebit hebt kun je beter niet kijken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nijntje van drie hoog, in heeeeeeeel zoete kleuren. Gevuld met een combi van aardbeienmousse, aardbeiencreme, jam, BBR en slagroom.
leuk, lieve kleurtjes
super mooi!
Wat zoet.
Heel schattig.
Groetjes,
Elsemiek
Sweet!! Figuurlijk, maar vast ook letterijk
Zoooooo zoet, dat ik meteen een afspraak heb gemaakt met de tandarts Al m´n glazuur naar de vaantjes!!
Maar nu uitgegeind, ik vind ´t een prachtige taart. Leuk dat het toch een sjieke taart is, en tegelijk een kindertaart!
En wat superhoog ook!! Wauw!
Is dit een taart om in te slaan?
Of hebben ze daar toch maar een andere voor gekocht?
Ahhhhhhhhhh die kleertjes van Nijntje!
Is dit een taart om in te slaan?
Of hebben ze daar toch maar een andere voor gekocht?
whaha nou dat zou een flinke mepper zijn, de kapsels zijn minimaal 13 cm hoog.... Er kan 30 man van eten.
Over mepper gesproken, die zou ik ook maken.... straal vergeten! Schaam me er nu nog voor, gelukkig vatte ze het positief op en heeft ze een gebakje gehaald bij de bakker en van mij kreeg ze natuurlijk geld terug en mijn welgemeende excuses
Zoooooo zoet, dat ik meteen een afspraak heb gemaakt met de tandarts
Al m´n glazuur naar de vaantjes!!
Maar nu uitgegeind, ik vind ´t een prachtige taart. Leuk dat het toch een sjieke taart is, en tegelijk een kindertaart!
ze hebben de kleurtjes uitgezocht naar aanleiding van een mierzoete bruidstaart die ik al eens gemaakt had. Hij mocht in dezelfde stijl. Toch best lastig om er dan geen te chique taart van te maken.
Ze is zoet, maar ik vind het een schattige taart! En wat een hoge kapsels!
Mooie taart hoor
Leuke kleurtjes ook
wat een lieverd lot....
schattige kleuren combi..heel leuk
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » als je een slecht gebit hebt kun je beter niet kijken...