1

Onderwerp: wie kan er nog wel wat zomer gebruiken???

deze heb ik voor de juffen en meesters op school gemaakt. zij offeren namelijk al tijden hun pauzes op voor de tussenschoolse opvang omdat die vorige regeling niet werkte.
dus de juffen en meesters verdienen wel wat extra's.
owja en een mooie gelegenheid om weer eens iets uit te proberen ;)
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1283850416.jpg
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1283851108.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: wie kan er nog wel wat zomer gebruiken???

Wauwww!Wat mooi zeg!
De juffen en meesters zullen er heeeel blij mee zijn  :Y

3

Zoals al je taarten is ook deze schitterend!
Heerlijk zomers taartje doet het goed op zo'n grijze dag ;)
Ook weer heel mooi gefotografeerd daar moet ik me echt nog even in verdiepen  :o

4

Heel erg mooi gemaakt!  :Y  Lekkere kleurtjes.

Lekker zoet taartje, ik word er erg vrolijk van :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

6

owwwww.deze is leuk, ben al de hele tijd aan het denken welke kleuren ik volgende week zou willen gebruiken bij je workshop en dan kom je met dit!! Ook mooi...

Gaaf hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

Hij is mooi, heel leuk die sierrand op de onderste taart!

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

8

mooi.. en die kleurtjes zijn super lief

Lekker feestelijk rond.....

9

Wauw! Mooie kleurtjes en megastrak! Wat zat erin?

10

het is biscuit gevuld met aardbeienjam en vanillecreme, lekker standaaard ;) het blijft natuurlijk wel een weggevertje he ;) :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

11

Fotocursus werpt wel zijn vruchten af! Hoewel jouw foto's altijd al mooi waren, geniet ik van de rechte foto's  ;) !
Pracht plaatje weer! En dat Keltische teken heb ik ook, maar geen idee wat ik er mee moest, dank je voor de inspiratie!!!

Groet, Jolanda

12 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-09-2010 11:44)

Jol321 schreef:

Fotocursus werpt wel zijn vruchten af! Hoewel jouw foto's altijd al mooi waren, geniet ik van de rechte foto's  ;) !
Pracht plaatje weer! En dat Keltische teken heb ik ook, maar geen idee wat ik er mee moest, dank je voor de inspiratie!!!

ehm.... wel... eh... eigenlijk zijn die rechte foto's noodgewongen :lol: mijn statief kan niet omklappen :o dus ik heb dat al tegen hubbie gezegd en het is ook wel handig om verticaal te fotograferen. maar idd dit staat wel veel netter ;) :Y
en dat keltische teken, das een crime hoor. zelfs ik kreeg het er niet in een keer uit (wat mij met andere molds wel lukt) en moest het steeds in de koelkast laten harden voordat ik de volgende weer kon plakken. dus steeds om en om gewerkt aan de boven en ondertaart. meestal werk ik laag voor laag ;) maar verder wist ik eigenlijk ook ff niet wat ik er mee moest hoor, maar ik vond het wel zo'n mooie vorm dat ik hem maar gewoon had meegenomen gisteren :lol: en dat is het leuke van weggeef taartjes, daar kan je gewoon een beetje op freestylen ;)

13

Wauw! Wat een super mooie taart! En zulke lieve kleurencombi!

-------------------------
Groetjes Chantal

14

Kwebbeltje schreef:

maar ik vond het wel zo'n mooie vorm dat ik hem maar gewoon had meegenomen gisteren

Was ik ook al bang voor, dat het niet gemakkelijk zou gaan. Maar ben toch wel even benieuwd waar je dit dan meeneemt?

Groet, Jolanda

15 Laatst bewerkt door kwebbeltje (07-09-2010 12:32)

Jol321 schreef:
Kwebbeltje schreef:

maar ik vond het wel zo'n mooie vorm dat ik hem maar gewoon had meegenomen gisteren

Was ik ook al bang voor, dat het niet gemakkelijk zou gaan. Maar ben toch wel even benieuwd waar je dit dan meeneemt?

ik was gisteren even bij taart en decoratie in ridderkerk, mocht gelijk alvast een blikje werpen in het nieuwe pand en tjeemig wat wordt dat mooi groot en ruim zeg!

heb hem trouwens net nog ff geprobeerd, nu lag de fondant al wat langer gekneed met de tylose en nou floept ie er zowat gelijk uit :lol:  :mad:
en hij leek mij trouwens in een zwartwit combi erg leuk of in goud of zilver :Y  maar ik wilde vandaag iets vrolijk maken en wel dat nieuwe ding proberen natuurlijk :D

16

Heel erg mooi! Maar dat geldt eigenlijk voor al jouw taarten... :Y

17

Wat een heerlijk fris taartje. Ziet er prachtig uit :thumb: !!

18 Laatst bewerkt door Lientje (07-09-2010 13:48)

:thumb:
Ik kreeg gelijk een grote glimlach op mijn gezicht toen ik deze taart zag..

Maar wel veel taart zeg voor al die juffen en meesters. Is het zo'n grote school?

19

Prachtig!!!!!

20

Prachtig! Wederom!
Waar kan ik me melden voor een prive-workshop bij jou?  :+

21

Ik ben fan..... :cool:

22

de juffen zullen je wel een warm welkom hebben gegeven met zo'n beeldige taart.
Erg leuk.

Hoe is het trouwens met de brandwonden?

23

super!

24

dank jullie wel dames ;)

de juffen op school vonden het geweldig, de directrice werd er ook bij gehaald :o ik had hem liever gewoon afgegeven en was weer gegaan, maar die kans kreeg ik niet  :lol:  :s

@blokkie: je zult het niet geloven, maar het is al bijna niet meer zichtbaar. ik smeer nog elke dag met reviscar (in mijn ogen nog steeds de beste lidtekencreme die er is) en alleen de onderste streep is nog een beetje lichtroze, maar ik verwacht dat dat ook niet meer zichtbaar zal zijn over een tijdje. kortom, als het zou blijven als het nu is zou ik er ook geen problemen mee hebben. volgens mij vindt iemand mij ergens toch nog wel lief dat het zo mooi en zo snel geneest. ;) lief dat je er naar vraagt. ;)

25

Vind hem weer ontzettend mooi!

Ik twijfel al een poos of ik het vragen zal,maar als jij een een zijkant met relief maakt,zoals bij de wavy,doe jij dat in stukje of in 1x? :o
Ik dacht dat jij dat wel in 1x kon maar aan de andere kant zitten de kwastjes op de hoeken er misschien niet voor niks op ;)

If life gives you lemons, make lemonade!