Onderwerp: Jongens en meisjes, dames en heren wij presenteren jullie.......BUMBA!
Dit was toch een spannende opdracht, want er werd een taart besteld zonder dat ze ooit iets van mij echt gezien of geproeft hebben. Donderdag ben ik al begonnen met al het boetseerwerk en wonder boven wonder ging dat erg goed, al zeg ik het zelf De kapsels had ik vrijdagmiddag al gemaakt en gevuld en omdat de retrotaart ook nog bezorgt moest worden, besloot ik om deze taart zaterdagochtend af te maken. Ik had alle voorbereidingen toch al klaar. Om 07.50 uur stond ik al in de keuken om de taarten te bekleden en dat ging als een raket kan ik wel zeggen en om 10.20 uur was ik klaar met de taart! Hij is helemaal geworden wat ik ervan gehoopt en gedacht had en was dan ook super tevreden. Omdat de kinderen lekker bij opa en oma aan het logeren zijn hadden we ook de tijd voor onszelf en konden lekker op ons gemakje de taart afleveren. Ze vonden de taart helemaal geweldig en dat doet je dan weer goed! Gisteravond had we een feest en daar waren dus ook de mensen van de taart en hij schreeuwde over de hele boot dat ik taarten maak en dat heeft sowieso
Mijn website: www.cakesenzo.nl