1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (05-09-2010 21:19)

Onderwerp: wauw ja, de fotocursus bij Simone!!!

:Y   ik ben helemaal blij :Y
http://94.100.122.162/1091800001-1091850000/1091847301-1091847400/1091847324_5_buz7.jpeg
http://94.100.115.37/1091800001-1091850000/1091847901-1091848000/1091847903_5_2B8Q.jpeg
http://94.100.121.87/1091450001-1091500000/1091479001-1091479100/1091479004_6_uU6Q.jpeg
http://94.100.125.26/1091800001-1091850000/1091847901-1091848000/1091847977_5_yWiT.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: wauw ja, de fotocursus bij Simone!!!

Zooooo super mooi zeg!

De moeite waard geweest dus..?

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

ooow geweldig!!!!! Dus je bent vandaag geweest?! Veel geleerd dus?
Ik ga 17 oktober, heb er al helemaal zin in!!! En al helemaal als je de resultaten ziet!!
Moest je trouwens zelf cc meenemen?

www.prettycakes.nl
Iedere gelegenheid is taart waard!!!

4

Hahaha ...die glaasjes komen mij bekend voor!! Ben ook geweest. Simone...super leuk mens...Workshop...zeker een aanrader. Helaas door tijdgebrek wil je het nog wel eens niet in de praktijk brengen maar het geeft zoveel meer aan je taart.. en je weet nooit of je foto nog eens ergens geplaatst kan worden!!  ;)
Mooi gedaan hoor Kwebbel!

Ziet er prachtig uit Kwebbeltje!!!Heel erg mooi!
Ik ga beslist ook een keertje naar Simone toe, eerst moet ik een andere camera aanschaffen!!!

Groetjes Darlene

6

Oh en ik met jou!
Hier word ik nou vrolijk van! Wat een plaatjes.

Ook maar eens informeren naar een workshopje, naast taarten is ook fotograferen een hobby van me.

Goed gedaan meid!

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

7

wie is die Simone dan..??

Word nu wel heel nieuwsgierig....
Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

8

ik wil ook !!!!!

9

Simone van Junglefrog. kijk maar eens op google en ook bij workshops hier staat ze wel eens ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Wauw, mooi gedaan!
Ik ben in juli ook geweest, heb er veel geleerd, maar helaas komt het er in de praktijk weinig van om de tijd te nemen om goede foto's te maken. Jammer genoeg hebben wij ook geen daglicht in de nieuw workshopruimte, dus dat maakt het fotograferen wel moeilijker  :| .

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

11

Ik ook!  :lol:

I never met a calorie I didn't like!
https://www.facebook.com/Bakblikkie?ref=nf

12

ik heb gemailt om me op te geven ;-)

Gr, Miriam

13

Prachtig!! en je maakt al van die mooie foto's ;)

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

14

in een woord prachtig meid

Happiness is a CAKE!!

Super mooi!!Vraagje heb je voor de bloemen een grote margriet uitsteker gebruikt? En dan de blaadjes met een cone tool ofzo bewerken?

Groetjes van Nicole!!

16

Mama's nieuwe hobby schreef:

Super mooi!!Vraagje heb je voor de bloemen een grote margriet uitsteker gebruikt? En dan de blaadjes met een cone tool ofzo bewerken?

3 maten margriet en met deze ;)

17

Hele mooie foto's Brenda!! Ik heb me inmiddels ook aangemeld voor de cursus 9 januari, eerder kon niet snik...... dan kan ik die datum niet, dus wie ook in januari wil....

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

18

Wauw wat een prachtige foto's :)

Lijkt mij ook leuk om nog eens te doen.

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

19

Wauw wat een prachtige foto's & taartjes!

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

20

Nu zijn je foto's nog mooier !
Prachtige taart en cc's!

21

Onwijs mooie foto's!!!
Moet ik ook maar eens doen,maar de tijd vinden is soms lastiger :lol:

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

22

Prachtige foto's! Geweldig! Dat wil ik zeker nog een keer doen. Nu even niet zo veel tijd met 3 kids.

23

Super foto's.
Wat moet je allemaal (en hoeveel als je eigen taart of cc's meeneemt) meenemen naar de workshop, behalve je camera :/ .
Het lijkt me superleuk om te leren.

24

Suzan1970 schreef:

Super foto's.
Wat moet je allemaal (en hoeveel als je eigen taart of cc's meeneemt) meenemen naar de workshop, behalve je camera :/ .

je camera, je ontlaadsnoertje (eventueel gebruiksaanwijzing die ik dus niet emer kon vinden) een statief (heeft zij eventueel ook wel maar het liefste je eigen)en ik had 1 stapeltaaart en 6 cupcakes bij mij. maar er waren er ook die alleen een topper haddden of alleen een stapel of een 1laags taartje. alles kon eigenlijk, maar ik ben van mening dat een leuke topper en cupcakes het leukste zijn om mee te spelen....

25

kwebbeltje schreef:
Suzan1970 schreef:

Super foto's.

je camera, je ontlaadsnoertje (eventueel gebruiksaanwijzing die ik dus niet emer kon vinden) een statief (heeft zij eventueel ook wel maar het liefste je eigen)en ik had 1 stapeltaaart en 6 cupcakes bij mij. maar er waren er ook die alleen een topper haddden of alleen een stapel of een 1laags taartje. alles kon eigenlijk, maar ik ben van mening dat een leuke topper en cupcakes het leukste zijn om mee te spelen....

Dank voor je snelle reactie Kwebbeltje :thumb:  , dat wordt voor mij dus wel een statief aanschaffen want die heb ik nog niet en is wel erg handig.
Kan me voorstellen dat je met iets kleins, zoals een Cupcake, wat meer mogelijkheden hebt met het fotograferen.