1

Onderwerp: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Ze wouden graag een geboortekaarttaart (3x woordwaarde) maar het wachten was op het kaartje... Gisteravond pas binnengekregen via de mail en vanmorgen stipt negen uur werd de taart opgehaald (ach ja je moet er iets voor over hebben..)
Gelukkig was het een "eenvoudig" kaartje en geen foto (...)en had martijn de taart al gebakken gevuld en afgestreken (perfect)
Broer (zijn zusje is bevallen) was superblij :-)   De kleur was nog een hele toer er zit maar liefst en heel potje kleurspasta in .....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RSY3YKP6.jpg

Groetjes Riteke en Martijn
www.delikatessen.mijnalbums.nl

2

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

wowwwww hij is wel heeel mooi geworden! mogen we ook het geboortekaartje bekijken? die kleur ziet er idd wel moeilijk uit...rood met bruin ofzo? schattige taart geworden zo!!

3

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

wat een dotje van een kaart........bedoel taart.

heel mooi gedaan.

groetjes marlies

4

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Wauw, wauw, wauw!!!!
Wat een supergave taart! :Y
Ik ken het kaartje wel, je hebt hem perfect nagemaakt, Riteke!!
En wat heerlijk zo'n vriend die je meehelpt! :D

5 Laatst bewerkt door mirjam buit (04-08-2007 10:37)

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

riteke, als tip voor de volgende keer voor het kleuren van bruin. Gebruik cacoa poeder. Daar heb je niet zoveel voor nodig, kleurt heel mooi bruin en geeft een heerlijke smaak.
Ik vind de taart erg leuk geworden, daar zullen de kersverse ouders erg blij mee zijn

Hiernaast bij mijn avatar staat een plaatje van een topsyturvy met bruin gekleurd door cacao

6

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

ja, hele mooie kleur. Mooie taart geworden.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

7

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Wat prachtig!

Het plaatje "lijkt" me zo boos over te komen, ben daarom ook heel benieuwd naar het kaartje. Ik snap dat je 'm exact hebt nagemaakt (ben van jullie namelijk niet anders gewend, dan dat het perfect is) dus het origineel moet wel zo zijn...

Martijn: waar heb je 'm mee gevuld???

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

8

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

wat een ontzettend leuke taart geworden....en geweldig dat jij zo snel zo'n mooie taart tevoorschijn tovert...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

9

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Dit is een erg mooie taart. Perfect afgewerkt zoals altijd! Hiermee kan Oomlief zeker op kraamvisite verschijnen!! :thumb: Heerlijk is dat zo'n hulp in huis!!

10

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Heel erg mooi gedaan zeg! Prachtig gewoon en sssssupersnel!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

11

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

superstijl ...ook al ken ik het kaartje niet en ben er toch benieuwd naar. Ik las eerst te snel waardoor ik dacht dat je er een hele pot chocopast in verwerkt had ...leek me lekker, niet dus!!!! En van die cacaopasta van mirjam ...heb het eens geprobeerd maar ging niet zo goe ...welk merk ofzo zou je dan moeten gebruiken?

12

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

mooie taart zeg! Ook ik ken het kaartje, en ik zag het al zonder dat je het hoefde te zeggen. Heb je hem met fondant bekleed? het lijkt bijna wel chocola omdat ie wat glimt. Wel mooi hoor, daar niet van!

groetjes Ciska

13

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Wauw wat strak! Mooi gemaakt! Dat wit, is dat icing? En heb je dat zo op de taart gespoten? (Lijkt me mega-eng!)

Groetjes Ingrid :+

14

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Heel erg mooi!! Lijkt me nog lastig zat met al die lijntjes!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

15 Laatst bewerkt door José (05-08-2007 09:02)

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Een hele mooie taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

16

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Prachtig gelukt! Lijkt niet zo moelijk, maar de lijntjes moeten wel precies goed liggen om echt goed te zijn, dus dat valt dan helemaal NIET mee! Knap gedaan!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

17

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

heel mooi gedaan!!!

golf is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken

18

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Gaaaaf zeg!! Heel mooi geworden, echt design ;) En wat een gave opdrachten krijgen jullie elke keer zeg (sprak ik met een klein beetje afgunst ;) :-D)

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

19

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Prachtig mooi gedaan hoor!!!! Super gelukt!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

20

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Mij lijken die lijntjes ook lastig! Hij is erg mooi en stijlvol!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

hij is erg leuk en lief geworden :)

Mijn website: Presentaart

22

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Super gaaf gedaan.
Knap.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

23

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

karine schreef:

superstijl ...ook al ken ik het kaartje niet en ben er toch benieuwd naar. Ik las eerst te snel waardoor ik dacht dat je er een hele pot chocopast in verwerkt had ...leek me lekker, niet dus!!!! En van die cacaopasta van mirjam ...heb het eens geprobeerd maar ging niet zo goe ...welk merk ofzo zou je dan moeten gebruiken?

Het is geen cacoapasta hoor. Het is cacoapoeder, volgens mij van droste. En dit werkt bij mij perfect.

24

Re: Weer een nieuwe wereld burger :-)

Goed gelukt!
Erg leuk kaartje en knap dat alle lijntjes goed liggen!